قیمت خرید کمد لباسی فلزی

دسته بندی :مقالات 17 ژانویه 2023 info@sfmehr.com 218
لباسی - صنایع فلزی مهر

کمد 2 درب روی هم فلزی
خرید
کمد 2 درب روی هم فلزی
کمد 6 درب فلزی
خرید
کمد 6 درب فلزی

“چرا بهتر است کمد لباسی فلزی بگیریم؟” سوالی رایج بین خریداران کمد های لباسی است. کمد های فلزی به دلیل دوام بالایی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند. برای تولید این کمد ها از بهترین متریال استفاده می شود. از این جهت طول عمر بالاتری نسبت به سایر کمد های لباسی خواهند داشت.

بهترین جنس کمد های لباسی و مزایای آن ها

کمد های لباسی امروزه تنها محفظه هایی برای نگهداری لباس نیستند. بلکه وسایلی دکوراتیو هستند که زیبایی محیط را دو چندان می کنند. این امر موجب شده تا بسیاری از افراد به دنبال کمد هایی با ظاهر زیبا باشند.

البته کیفیت و طول عمر کمد های لباسی نیز از فاکتور های اساسی در هنگام خرید این وسایل است. امروزه کمد های لباسی با متریال مختلفی طراحی و تولید می شوند. از جمله پرفروش ترین کمد های لباسی را می توان کمد های چوبی و فلزی دانست.

چرا بهتر است کمد لباسی فلزی بگیریم؟

بیشتر بخوانید: بررسی کمد فلزی با کمد چوبی

چوب و فلز دو متریال باکیفیت هستند که برای ساخت کمد ها کاربرد چشمگیری خواهند داشت. کمک های فلزی علاوه بر منازل، برای ادارات، باشگاه ها، استخر ها، مراکز آموزشی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالی است که کاربرد کمد های چوبی برای مصارف غیر شخصی، بسیار کمتر خواهد بود. در ادامه با مهم ترین تفاوت های کمد های چوبی و فلزی آشنا می شوید.

تفاوت کمد لباسی فلزی با چوبی

اصلی ترین تفاوت میان کمد های لباسی چوبی و فلزی را می توان نمای ظاهری آن ها دانست. مسلماً کمد های لباسی چوبی تنوع بیشتری نسبت به کمد های فلزی دارند. اما دوام و کیفیت آن ها به پای کمد های فلزی نخواهد رسید.

طبقه هایی که در کمد های فلزی قرار داده شده اند را می توان به راحتی از کمد جدا کرد. این امر می تواند فضای بیشتری را برای آویزان کردن لباس ها به شما ببخشد. در حالی که طبقات اغلب کمد های چوبی، قابلیت جداسازی ندارند.

مطالب بیشتر: کمد بایگانی چیست و چه مدلهایی دارد

از سوی دیگر، شما می توانید کمد های فلزی را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید. امروزه تناسب و تطابق ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل کمد های فلزی به راحتی و با هزینه ای بسیار کم، با ترکیب رنگ دکوراسیون شما هماهنگ می شوند.

در حالی که کمد های لباسی چوبی، همگی دارای طرح چوب هستند و تنها در چند رنگ تولید خواهند شد. تمامی این موارد باعث شده اند تا امروزه کمد های لباسی فلزی، به پرفروش ترین نوع کمد ها تبدیل شوند.

مزایای کمد لباسی فلزی

چرا بهتر است کمد لباسی فلزی بگیریم؟

بارز ترین مزیت کمد های فلزی را می توان عدم محدودیت آن ها در رنگ و طرح دانست. این کمد ها در مدل های متنوعی تولید می شوند. به همین انتخاب کمدی که مطابق با سلیقه شما باشد، بسیار آسان خواهد بود. در ساخت کمد های فلزی از بهترین نوع آلیاژ استفاده شده است.

این امر موجب شده تا کمد های فلزی، ایده آل ترین گزینه برای نگهداری اجسام سنگین باشند. از دیگر مزیت های کمد های فلزی می توان به لکه پذیری اندک آن ها اشاره کرد. به همین دلیل جای دست یا دیگر لکه ها بر روی این کمد ها باقی نمی ماند. از سوی دیگر به راحتی تمیز می شوند. کمد های فلزی دارای یک لایه ضد آب هستند.

به همین دلیل می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب با مقداری شوینده، آن ها را تمیز کنید. این کمد ها همچنین حساسیتی در برابر نور و دما ندارند. از این جهت قرار دادن آن ها در نور خورشید، مانعی ندارد.

مطالب بیشتر: مدلهای جدید کمد رختکن فلزی

کمد های فلزی در دمای گرم و سرد نیز تغییر حالت نمی دهند. مصارف این کمد ها بسیار گسترده است و می توانید آن ها را برای نگهداری سایر وسایل نیز خریداری کنید.

یکی از دلایل پرفروش بودن کمد های فلزی، ابعاد مختلف آن است. به موجب این امر، هر فرد می تواند متناسب با فضای مورد نیاز خود نسبت به خریداری این کمد ها اقدام کند. همچنین کمد های فلزی به صورت مونتاژ شده نیز به فروش می رسند.

کدام مدل کمد لباسی از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر است

چرا بهتر است کمد لباسی فلزی بگیریم؟

یکی از دلایلی که موجب محبوبیت کمد های فلزی شده است را می توان وزن بسیار سبک آن ها دانست. این امر موجب سهولت در حمل و نقل آن ها شده است. کمد های فلزی به صورت رنگ آمیزی شده به دست خریدار می رسند.

به همین دلیل دیگر نیازی به رنگ آمیزی مجدد نخواهد بود. این رنگ به هیچ عنوان در برابر نور، تغییر نمی کند و با شست و شو نیز پوسته پوسته نمی شود. در حالی که کمد های چوبی در صورت شست و شو با آب به صورت مستقیم، دچار نم زدگی خواهند شد. در برخی موارد نیز شاهد پوسته ریزی چوب ها هستیم.

کمد های چوبی همچنین بسیار سنگین هستند و نور خورشید به آن ها آسیب می زند. استحکام کمد های لباسی فلزی، مثال زدنی است. این کمد ها به اندازه ای بادوام هستند که می توان تا چندین سال از آن ها استفاده کرد. این امر، نیاز به خریداری پی در پی کمد ها و هزینه های گزاف آن ها را کاهش می دهد.

مطالب بیشتر: انواع مدلهای جدید فایل نقشه کشویی

از سوی دیگر، کمد های فلزی قیمت بسیار کمتری نسبت به کمد های چوبی دارند. به همین دلیل افراد با بودجه های محدود نیز می توانند از داشتن آن ها لذت ببرند. با توجه به تمام این موارد می توان گفت که خریداری کمد های فلزی، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نتیجه گیری

در مطالب پیشین، تمام دلایل برتری کمد های فلزی نسبت به کمد های چوبی را بررسی کردیم. با این حال، نیاز ها و کاربرد های شما برای خریداری هر کدام از این کمد ها در اولویت است. کارشناسان صنایع فلزی مهر، شما را برای خریداری بهترین مدل کمد های لباسی فلزی راهنمایی می کنند.

صنایع فلزی مهر، از برترین تولید کنندگان انواع کمد های فلزی هستند. به همین دلیل این کمد ها را با کمترین میزان سود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0