طول عمر فایل نقشه کشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

دسته بندی :مقالات 21 نوامبر 2022 info@sfmehr.com 253
طول عمر فایل نقشه کشویی

در ابتدا نیاز هست توضیح جامع و کاملی در خصوص فایل نقشه کشویی بدهیم.

فایل نقشه کشویی کمدی دارای چند کشو می باشد که به صورت متحرک و کشویی می توان از آن استفاده کرد و کاربرد آن مخصوص نگهداری و حفاظت از نقشه های صنعتی و مهندسی به صورت کشویی است که این مورد باعث صرفه جویی خیلی زیاد در مکان و فضایی که در اختیار دارید و همینطور در هزینه ها و مصارف نگهداری از نقشه ها می باشد.

طول عمر فایل نقشه کشویی از اصلی ترین دغدغه های مدیران و صاحبان سازمان ها می باشد زیرا فایل نقشه کشویی کمک بسیاربزرگ و شایانی برای شرکت ها و سازمان های مهندسی و تجاری که از کمبود فضا و مکان کافی رنج می برند می باشد و به آن ها در صرفه جویی از فضا یاری می رساند.

لازم به ذکر است که عمده کارکرد و کارایی فایل نقشه کشویی برای نگهداری از نقشه های مهندسی با ابعاد A0 و َA1 و… مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فایل نقشه کشویی

فایل نقشه کشوی فلزی

ضرورت استفاده از فایل نقشه کشویی

ضرورت و اهمیت استفاده از فایل نقشه کشویی و انواع فایل نقشه به جهت نگهداری و حفظ نقشه، آرشیو نقشه ها و پرونده ها می باشد و ارزش نگهداری از این موارد برای صاحبانشان بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

اشخاصی که قصد استفاده و خرید فایل نقشه کشویی را دارند همواره این موضوع برایشان اهمیت زیادی پیدا می کنند که چگونه پس از خریداری طول عمر فایل نقشه کشویی را بالا ببرند تا در مدت زمان بیشتری بتوانند از این شی ارزشمند بهره ببرند.

مطالب بیشتر: انواع نیمکت مدرسه همراه با قیمت آن

در ادامه ی این مقاله به چگونگی تمیز کردن فایل نقشه کشویی و همینطور عواملی که طول عمر فایل نقشه کشویی را افزایش می دهند، می پردازیم و اطلاعات خوب و کاملی را در این خصوص در اختیار شما قرار می دهیم.

فایل نقشه کشوی فلزی

طول عمر فایل نقشه کشویی به چه عواملی بستگی دارد

طول عمر فایل نقشه کشویی موضوع بسیار مهمی است که به عوامل بسیاری بستگی دارد. فایل نقشه کشویی را به منظور آرشیو و بایگانی و حفظ و نگهداری نقشه های مهندسی از تا شدگی، فرسوده شدن و پارگی به مرحله ی تولید می رسد.

در کل فایل نقشه کشویی با هدف جلوگیری از رسیدن هر گونه آسیبی به نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرد. پس موضوع افزایش طول عمر این فایل ها اهمیت زیادی دارد که حتما باید به آن توجه کرد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در افزایش طول عمر فایل نقشه کشویی

عواملی که در بالا رفتن طول عمر فایل نقشه کشویی بیشترین تاثیر را دارند جنس مرغوب و مناسب، جلوگیری از ورود رطوبت، گرد و غبار به داخل فایل نقشه، ممانعت از برخورد اجسام برنده و تیز به بدنه ی فایل نقشه، قرار ندادن اجسام سنگین و غیر ضروری در آن و تمیز کردن و مراقبت مداوم از فایل نقشه کشویی می باشد.

مطالب بیشتر: کمد لباسی فلزی چه مدلهای دارد؟

لازم است این نکته را بدانید که از نفوذ آب و مواد شوینده به داخل فایل نقشه اکیدا خودداری کنید تا از این وسیله ی کاربردی و مهم در طی مدت زمان بیشتری بهترین استفاده را ببرید.

فایل نقشه کشویی با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان در رنگبندی و ابعاد، اندازه و طرح های مختلف تولید و عرضه می شود و بعضا برای افزایش طول عمر فایل کشویی، این فایل ها با رنگ هایی که به صورت پودری الکترواستاتیک می باشند تهیه می شوند تا در برابر هر گونه آتش، حریق و خط و خش محفوظ و سالم بمانند.

چطور باید فایل نقشه را تمیز کنیم

افرادی که از فایل نقشه استفاده می کنند باید در نگهداری و مراقبت آن ها دقت داشته باشند و هر چند وقت یک بار اقدام به تمیز کردن و پاکسازی فایل نقشه کنند. برای تمیز کردن فایل نقشه باید به مواردی دقت کنید.

بسته به نوع جنس و کیفیت بدنه ی فایل نقشه می توان از راه های مختلف و گوناگونی برای تمیز کردن فایل نقشه استفاه کرد تا کمترین آسیب به فایل نقشه وارد شود و همینطور طول عمر فایل نقشه کشویی را نیز افزایش داد.

روش های تمیز کردن فایل نقشه

از آنجا که فایل ها و کمد های نقشه وسیله برای نگهداری نقشه و اشیائی از این قبیل می باشند در مرور زمان در معرض جمع شدن گرد و غبار قرار می گیرند. برای تمیز کردن فایل نقشه در مرحله ی اول باید تمام وسایلی که در فایل نقشه کشویی هستند با دقت بالا خارج شوند.

برای این کار بهتر است با دستمال به آرامی روی وسائلی که قبلا در آن قرار داشته پاک کنید تا قبل از اینکه مجددا به فایل کشویی وارد شوند گرد و غباری روی آن ها باقی نمانده باشد.

شاید در ابتدا فکر کنید که این کار زحمت و دقت بسیار بالایی نیاز دارد اما با دانستن این موارد به راحتی می توانید فایل نقشه کشویی خود را تمیز و پاکسازی کنید.

خرید کمد اداری با قیمت مناسب از تولیدی

تمیز کردن فایل نقشه کشویی کار زیاد خاصی نیاز ندارد و فقط لازم است با یک دستمال یا پارچه کمی نمدار آن ها را تمیز کنید. اگر قسمت پشتی فایل نقشه به دیوار برخورد می کند می توانید دیوار این قسمت را نیز با دستمال کمی تمیز کنید و مجددا بار دیگر نقشه ها و وسائل داخل کمد را در فایل نقشه قرار دهید.

برای آن که فرآیند تمیر کردن فایل نقشه را به نحو احسن انجام دهید می توانید از براق کننده و جلا دهنده نیز استفاده کنید تا زیبایی دو چندانی به فایل نقشه خود اضافه کنید. البته باید در مقدار استفاده از آن دقت کنید تا طول عمر فایل نقشه کشویی خود را بالا ببرید.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0