4 مزیت کمد انتظامی که پیش از خرید باید بدانید.

دسته بندی :مقالات 25 فوریه 2023 info@sfmehr.com 203
4 مزیت کمد انتظامی در ادارات

4 مزیت کمد انتظامی که پیش از خرید باید بدانید.

برای دانستن مزیت کمد انتظامی، ابتدا باید این مسئله را در نظر بگیرید که بایگانی کردن اسناد و مدارک مهم در ادارات و سازمان های دولتی بدون وجود یک کمد انتظامی ممکن نیست. کمد انتظامی یک سیستم ذخیره سازی اسناد در اکثر نهاد ها به شمار می رود.

کمد انتظامی بر خلاف نامش، فقط مورد استفاده در نیروی انتظامی نیست، بلکه می توان از آن در تمامی مراکز دولتی و غیر دولتی، شرکت های عمومی و خصوصی و سایر نهاد ها برای طبقه بندی اسناد، مدارک و ابزارها استفاده کرد. محدودیت فضا یکی دیگر از عوامل مهم برای خرید کمدهای اداری و انتظامی است.

اگر شما هم برای دفتر کار خود به دنبال کمدی جهت ذخیره سازی وسایل و اسناد خود می گردید، کمدهای انتظامی بهترین انتخاب برای شما هستند. این کمدها یک کلید طلایی برای نظم بخشیدن به محل کار و زیبایی آن محسوب می شوند.

امروزه استفاده از کمدها ابزاری کاربردی برای ادارات هستند. یکی از مهم ترین و بارزترین نقش های این کمدها، نگهداری و بایگانی کردن اسناد و پرونده های مهم است.

طراحی کمدهای انتظامی همانند سایر کمدهای مورد استفاده برای ادارات است. اما شامل مزایای دیگری نیز هست که به صورت موردی در ادامه به بیان هر کدام می پردازیم.

اتاقی اداری شامل کمد انتظامی

امنیت

مزیت کمد انتظامی قابل شمارش نیست اما مهم ترین آن امنیت است. به علاوه امنیت مهم ترین فاکتور در انتخاب و خرید کمدهای انتظامی است.

 چون در این کمدها اسناد و مدارک مهمی قرار داده می شود، پس باید سیستم امنیتی آن نیز قوی باشد تا کسی به جز کارکنان و کارمندان مربوط به آن بخش، دسترسی به این اسناد را نداشته باشند.

قفل های قوی مورد استفاده در این کمدها از دیگر فاکتورهای مهم امنیت در کمدهای انتظامی است. برخی از کمدهای انتظامی علاوه بر قفل داخلی، توسط چند قفل خارجی نیز بسته می شوند. این کار امنیت این کمدها را بیش از پیش بالا می برد. استفاده از این قفل ها در ارگان های حساس امری ضروری است.

علاوه بر این برخی از کمدهای انتظامی دارای محفظه های مخفی برای نگهداری اسناد مهم، دور از چشم بقیه هستند.

بیشتر بخوانید: کیفیت کمد بایگانی فلزی به چه عواملی بستگی دارد؟

یک کشو از کمدی انتظامی

مقاومت

دیگر مزیت کمد انتظامی، مقاومت آن است. کمدهای انتظامی باید دارای استحکام و دوام بالایی باشند تا در مقابل هرگونه حوادث احتمالی، آسیبی به مدارک داخل آن وارد نشود. همچنین گذر زمان نباید تغییری مهم در ساختمان این کمدها وارد آورد.

کمدهای انتظامی از موادی ساخته شده اند که در برابر حریق و آتش سوزی و همچنین آب، بیشترین مقاومت را دارند. به همین دلیل با خیال راحت می توانید اسناد خود را داخل آن نگه داشته و استرس از بین رفتن آن را از خود دور کنید.

دقت

کمدهای انتظامی به دلیل داشتن طبقه های گوناگون، دقت بالایی در طبقه بندی اسناد دارد. می توانید به راحتی اسناد را با اولویت تاریخ یا هر آنچه بیشتر مورد نیاز شماست، طبقه بندی کنید.

بنابراین طبقه بندی اسناد با کمد بایگانی انتظامی به راحتی و در بالاترین دقت صورت می گیرد.

کمدی در یک محیط اداری

راحتی و نظم

نظم بخشیدن به پرونده ها و اسناد، همیشه از چالش برانگیزترین مسائل در مراکز دولتی و خصوصی است.

گم شدن پرونده ها، مرتب نبودن آن ها از نظر زمان رسیدگی، قاطی شدن اسناد پرونده ها با هم و بسیاری از مشکلات دیگر که صاحبان کسب و کارها یا نهاد های دولتی با آن رو به رو هستند، فقط در صورت استفاده از کمدهای انتظامی و قرار دادن اسناد در آن حل می شود.

بهترین مزیت کمد انتظامی نگهداری حجم بسیاری از اسناد بدون اشغال فضای زیادی از محیط می باشد. علاوه بر این راحتی دسترسی به پرونده ها، سرعت عمل را در کار شما بالا برده و باعث می شود زمان کمتری برای پیدا کردن اسناد خود صرف کنید.

فضای دفتر شما نیز با استفاده از این کمدها بزرگ تر دیده خواهد شد.

کمدهای انتظامی در دو نوع عمودی و افقی طراحی و تولید شده اند. اگرچه ساختار این کمدها با هم متفاوت است، اما هر دوی آن ها کاربرد و ویژگی های یکسانی دارند. شما می توانید برحسب فضای قرار دادن کمدها در دفتر خود و چیدمان آن، یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

کمدی پر از اسناد و پرونده

سخن پایانی

در این مقاله به چند مزیت کمد انتظامی اشاره کردیم. در پایان باید گفت که خرید انواع کمدهای انتظامی برای محل کار، صرفا پرداخت هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری مهم در جهت نگهداری اسناد مهم و مورد نیاز شماست. علاوه بر این با خرید یک محصول با کیفیت و کاربردی، می توانید سال ها از آن بهره بگیرید.

صنایع فلزی مهر تنها تولید کننده کمدهای اداری در ایران است که بیش از سه دهه در این زمینه فعالیت دارد. شما می توانید مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه ای اقدام به خرید ملزومات فلزی مورد نیاز خود نمایید یا کمد دلخواه خود را برای ساخت به صنایع فلزی مهر سفارش دهید.

منبع

gsa

hamiltonproductsgroup

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • کمد انتظامی چیست؟

کمد انتظامی، نوعی کمد بایگانی است که دستگیره درب آن به صورت گلنگدنی است. همچنین قفل آویز آن بر روی دستگیره قرار گرفته است.

  • کمد انتظامی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

کمد انتظامی، بر خلاف تصور عموم، فقط در مراکز نظامی استفاده نشده و در ادارات، شرکت های خصوصی، مدرسه ها و دیگر مکان هایی که دارای اسناد و مدارک مهم هستند استفاده می شود.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0