5 نکته مهم هنگام خرید فایل نقشه کشویی فلزی

دسته بندی :مقالات 27 نوامبر 2022 info@sfmehr.com 323
5 نکته مهم هنگام خرید فایل نقشه کشویی فلزی

فایل نقشه کشویی ابزاری کاربردی است که می توان گفت نقش کشو را بازی می کند و به دلیل کشوهای متفاوتی که دارد می توانید به راحتی ابزار و وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید. تعداد کشوهای این فایل ها از دو عدد شروع می شود و به هر تعدادی که دوست دارید افزایش می یابد.

قبل از خرید فایل کشویی به اندازه اسناد مورد استفاده خود توجه کنید. البته معمولا در تمامی ادارات کاغذهای A4 و A5 بیشترین کاربرد را دارند و این برش های کاغذ در پوشه هایی با سایز استاندارد نیز قرار می گیرند.

زیرا اندازه فایل کشویی نیز با این ابعاد رایج سازگار است. در نتیجه اگر ابعاد و اندازه های خاص و غیر استاندارد در کاغذهای خود ندارید؛ می توانید با خیال راحت فایل مورد نظر خود را خریداری کنید. فایل کشویی فلزی بیشتر در محیط های اداری و بایگانی کاربرد دارد.

دلیل استفاده از این نوع کمد این است که طول عمر فایل نقشه کشویی بالا است و در برابر بلایای طبیعی مانند سیل، آتش سوزی و زلزله مقاوم بوده و مدارک موجود در آنها از بین نمی رود و همچنین قابل قفل شدن هستند و می توانید با خیال راحت اسناد محرمانه را در آنها قرار داد.

در ادامه به 5 نکته بسیار مهم می پردازیم که در هنگام خرید فایل کشویی فلزی باید به آنها توجه کنید.

5 نکته مهم هنگام خرید فایل نقشه کشویی فلزی

توجه به تعداد کشوها

فایل های کشویی معمولا با 2 کشو و 3 کشو در مدل های زمینی شروع می شوند و مدل های بزرگ را می توان تا 10 کشو طراحی کرد. همچنین امروزه بسیاری از فایل های کشویی را می توان به سرعت مونتاژ کرد و با توجه به نیاز خود می توانید تعداد کشوها را مشخص کنید.

مطالب بیشتر: مدلهای جدید کمد بایگانی در سال جدید

در واقع آنچه مهم است برآورد دقیق اسناد موجود در حال حاضر و در  آینده است و با توجه به میزان فضای موجود در هر کشو تعداد آنها را مشخص کنید.

توجه به نوع فایل نقشه (کشویی یا ایستاده)

در محیط کاری یا اداری یا هر مکانی که اشیا یا وسایل نگهداری وجود دارد، هیچ چیز بهتر از سازماندهی و داشتن فضایی منظم و عاری از هر آشفتگی نیست.

در این صورت هیچ محصول یا وسیله ای ایده آل تر و کاربردی تر از خرید فایل نقشه فلزی کشویی مناسب برای نگهداری و فشرده سازی هر وسیله و لوازم جانبی که مد نظر شما برای قرار دادن در فضایی خاص و محافظت شده است وجود ندارد. تقریباً وجود ندارد.

اما فایل فلزی نقشه ایستاده مخصوص نقشه در قالب بسته بندی های سالم تولید می شود که نقشه ها به گیره های آویز کمد متصل شده و بدون تا و کج شدن به صورت آویز نگهداری می شوند. فایل نقشه ایستاده را می توان در اندازه های مختلف متناسب با نیاز مشتری سفارشی کرد.

مطالب بیشتر: راهنمای خرید فایل نقشه کشویی

5 نکته مهم هنگام خرید فایل نقشه کشویی فلزی

جنس بدنه نقشه کشویی

فایل های کشویی در گذشته های دور اغلب از چوب ساخته می شدند. در گذشته های نه چندان دور فایل های فلزی به دلیل قیمت مقرون به صرفه و استحکام بالا بسیار محبوب بودند.

در حال حاضر فایل های کشویی فلزی همچنان محبوب ترین هستند. اما امروزه مدل های ساخته شده از ام دی اف، پلاستیک و مواد مختلف دیگر نیز در بازار یافت می شود. اگرچه این مدل ها از نظر عملکردی با مدل های فلزی تفاوتی ندارند. اما از نظر ظاهری قابلیت هماهنگی بیشتر با محیط را دارند.

فایل های نقشه کشویی فلزی یا به عبارتی قفسه یا کمد برای نگهداری نقشه ها و این قبیل اشیا فایل یا کمدهایی هستند که دارای یک یا چند کشو برای نگهداری و حفاظت از نقشه ها مانند نقشه های مهندسی و … می باشند.

مطالب بیشتر: فایل نقشه کشویی چه مدلهای دارد؟

فایل کشویی چوبی: این نام دیگر این مدل کشو است و بیشتر در محیط اتاق خواب استفاده خواهد شد. به راحتی می توانید لوازم آرایشی خود را در آن قرار دهید.

فایل کشویی پلاستیکی : این فایل بیشتر در محیط آشپزخانه کاربرد دارد و می توانید وسایل دستی محیط آشپزخانه را در آن قرار دهید. شست و شوی این مدل نسبت به مدل های دیگر راحت تر است و وزن سبکی دارند و به راحتی جابه جا می شوند.

5 نکته مهم هنگام خرید فایل نقشه کشویی فلزی

خرید از مرکز معتبر

شرکت صنایع فلزی مهر به عنوان بهترین تولید کننده و پرفروش ترین شرکت در زمینه سیستم های مدیریت اسناد شامل قفسه ریلی مکانیکی، قفسه ریلی اتوماتیک، قفسه ریلی برقی یا الکترونیکی، قفسه ریلی کشویی، قفسه ریلی کتابخانه، کمد بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت و همچنین سیستم های مدیریتی آنیار از جمله قفسه های ذخیره ریلی همواره در تلاش بوده اند تا قفسه های بایگانی ریلی، کمد بایگانی ثابت و … را با بهترین کیفیت موجود در حال حاضر در کشور و در سریع ترین زمان ممکن تولید و تحویل و نصب نمایند.

مطالب بیشتر: قیت کمد رختکن فلزی در سال جدید همراه با لیست قیمت

مشتریان گرامی می توانند با تماس و ارتباط با کارشناسان شرکت صنایع فلزی مهر مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های رک ریلی سند، فایل های کشویی فلزی، رک ریلی کالا و انبار و سیستم های فامیلی رک ثابت را به صورت رایگان دریافت کنند.

5 نکته مهم هنگام خرید فایل نقشه کشویی فلزی

توجه به استانداردهای ساخت

در طراحی و ساخت فایل های اداری مهم ترین نکته فضای قرار دادن فایل می باشد. اندازه استاندارد فایل اداری چوبی و فلزی که زیر میز کارمندان قرار می گیرد نمی تواند بیشتر از ارتفاع میز باشد. این فایل ها با توجه به ارتفاع استاندارد میزها فقط در ابعاد 70 سانتی متر طراحی شده اند. اما عرض این فایل ها قابل تغییر بوده و بسته به نوع مدارک می تواند کم و بیش باشد.

اما اگر فایل ها در فضایی غیر از زیر میز قرار گیرند، می توان آنها را در لایه های بیشتری طراحی کرد. هرچه تعداد لایه ها و کشوهای فایل ها بیشتر باشد، اندازه استاندارد فایل اداری فلزی بیشتر می شود. اما انتخاب تعداد طبقات بستگی به نظر مشتری دارد و می توان از تعداد طبقات و کشوهای مختلف در این ارتفاع استاندارد استفاده کرد.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0