چرا نباید نیمکت مدرسه دست دوم بخریم؟

دسته بندی :مقالات 4 مارس 2023 info@sfmehr.com 267
نیمکتی که نباید بخریم، نیمکت دست دوم

چرا نباید نیمکت مدرسه دست دوم بخریم؟

در صورتی که شما هم قصد خرید نیمکت مدرسه دست دوم را دارید، باید به شما بگوییم بهتر است هرگز این کار را انجام ندهید. برخی اوقات مدیران مدارس مختلف می خواهند نیمکت های کلاس درس را تعویض کنند و ممکن است نخستین راهی که به نظر این افراد می رسد خرید نیمکت دست دوم باشد.

با انجام این کار فقط هزینه های اضافی بر گردن خودتان می اندازید. همواره سعی کنید از نیمکت های نو و جدید برای کلاس های درس استفاده کنید. در ادامه به دلایل مهم برای نخریدن نیمکت های دست دوم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

صنایع فلزی مهر از تولیدکنندگان به‌نام نیمکت مدرسه، کمد بایگانی و انواع کمد اداری یکی از بهترین مراکز تهیه نیمکت مدرسه استاندارد می‌باشد.

مهم ترین نکات برای خرید نیمکت های مدرسه

در ابتدا بهتر است شما را با نکات مهم برای خرید نیمکت مدرسه آشنا کنیم. چه بخواهید از نیمکت های نو استفاده کنید و چه قصد خرید نیمکت مدرسه دست دوم را داشته باشید بهتر است بدانید نیمکت ها نقش بسیار مهمی در یادگیری دانش آموزان ایفا می کنند.

برای این که یادگیری در دانش آموزان و دانشجویان بیشتر شود، بهتر است از نیمکت های مناسب برای آن ها استفاده کنید. در ادامه نکات مهم برای خرید نیمکت را به شما معرفی می کنیم:

نمایی از یک کلاس درس

  • راحتی نیمکت های مدرسه: دقت داشته باشید که شکل و اندام کودکان با افراد بزرگسال دارای تفاوت هایی است؛ بنابراین شما نمی توانید از همان نیمکت هایی که برای بزرگسالان تهیه کرده اید برای کودکان نیز استفاده کنید. در زمان خرید نیمکت به اندازه آن و سن دانش آموز دقت داشته باشید.
  • شکل ظاهری نیمکت مدرسه: میز ها و صندلی دارای اهمیت فراوانی در کلاس های درس به شما می روند. برای طراحی نیمکت های مدرسه بهتر است راحتی دانش آموزان در نظر گرفته شود. بهتر است از نیمکت هایی استفاده کنید که از جنس ام دی اف هستند؛ زیرا راحتی بیشتری نسبت به سایر نیمکت ها دارند.

توجه داشته باشید که نیمکت مدرسه دست دوم شکل ظاهری خود را از دست می دهد.

  • مدل نیمکت های مدرسه: مدل های مختلفی از نیمکت در بازار موجود است که شما می توانید بر اساس اندازه کلاس و تعداد دانش آموزان آن ها را تهیه کنید. از جمله این نیمکت ها می توان به صندلی های یک طرفه، نیمکت های دو یا سه نفره، صندلی با میز های جعبه ای و … اشاره کرد.
  • کارایی و انعطاف پذیری نیمکت ها: مسئله بعدی در زمان خرید نیمکت کارایی آن ها است. برخی اوقات برای کارهای کلاسی ممکن است معلم بخواهد میز ها جا به جا شوند؛ بنابراین بهتر است از میز هایی استفاده شود که جا به جایی آن ها دشوار نباشد.

برای خرید انواع کمد های اداری به صفحه خرید کمد اداری مراجعه کنید.

حال نوبت به آن رسیده که به شما بگوییم دقیقا چرا نباید از نیمکت مدرسه دست دوم استفاده کنید. ممکن است شما به عنوان مدیر بخواهید برای کلاس های درس خود صندلی و نیمکت های جدید تهیه کنید و نخواهید برای این کار هزینه زیادی انجام دهید.

باید به شما بگوییم نیمکت های دست دوم با گذر زمان نه چندان طولانی دچار آسیب و مشکل می شوند و شما مجبور خواهید شد آن ها را تعویض کنید. در ادامه مهم ترین دلایل برای عدم خرید این نیمکت ها5 را بررسی خواهیم کرد.

 عمر کوتاه تر نیمکت

ممکن است در ابتدا فکر کنید با خرید نیمکت مدرسه دست دوم به میزان زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی کرده اید و از این بابت خوشحال باشیم؛ اما باید به شما بگوییم این خوشحالی چندان طول نخواهد کشید. این مسئله به این دلیل است که نیمکت های دست دوم عمر بسیار کوتاهی دارند و ممکن است به سرعت دچار مشکل و خرابی شوند و تعمیر آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

نیمکت های مدرسه به دلیل استفاده مکرر به سرعت خراب می شوند و دوام زیادی ندارند. دانش آموزان به طور مداوم روی این صندلی ها می نشینند، از میز های آن ها استفاده می کنند و حتی روی آن ها نقاشی می کشند؛ این مسائل موجب می شود طول عمر این صندلی ها به شدت کاهش یابد.

نیمکت مدرسه - صنایع فلزی مهر

خرابی چوب نیمکت

چوب یکی از مهم ترین موادی است که در ساخت نیمکت مورد استفاده قرار گرفته است. چوب ها اغلب به خاطر استفاده های مکرر ممکن است به سرعت دچار آسیب شوند. همچنین چوبی که در قسمت صندلی نیمکت های مدرسه وجود دارد به علت نشستن دانش آموزان دچار مشکل خواهد شد. مسئله بعدی این است که برخی از چوب های استفاده شده در نیمکت مدرسه دست دوم مرغوبیت خود را از دست می دهند و همین مسئله موجب می شود تا این نیمکت ها سریع تر خراب شوند.

خرابی فوم نیمکت

در برخی از نیمکت های مدارس از فوم برای قسمت دسته صندلی یا نشیمن گاه آن استفاده می شود. زمانی که این نیمکت ها را به صورت دست دوم تهیه می کنید؛ شاهد آسیب و صدمه شدید به این فوم ها خواهید بود. همچنین فوم صندلی به دلیل استفاده مکرر ممکن است پر از باکتری و میکروب باشد و سلامت دانش آموزان را به خطر بی اندازد.

بنابراین در صورتی که می خواهید از نیمکت مدرسه دست دوم برای کلاس های درس خود استفاده کنید، بهتر است نمونه هایی را بخرید که فوم ندارند. زیرا فوم های نیمکت های دست دوم خراب است و خراب بودن آن ها باعث ایجاد ناراحتی و مشکل در دانش آموزان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چیدمان نیمکت مدرسه

زنگ زدن نیمکت

همان طور که می دانید برخی از قسمت های نیمکت های مدارس از فلز و آهن ساخته شده است. آهن به مرور زمان و در پاسخ به شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی می شود. بنابراین زمانی که از نیمکت های دست دوم استفاده می کنید باید بدانید زنگ زدن قسمت های مختلف نیمکت مدرسه نیز ممکن است موجب ایجاد حس بد در دانش آموزان شود. همچنین نیمکت های زنگ زده مانند گذشته دوام و مقاومت ندارند و ممکن است با کوچک ترین آسیبی سریعا بشکنند.

نیمکت مدرسه - صنایع فلزی مهر

لق زدن صندلی

زمانی که نیمکت مدرسه دست دوم می خرید، باید در انتظار لق زدن آن نیز باشید. برخی اوقات به مرور زمان به دلیل از بین رفتن قسمت هایی از پایه میز ممکن است نیمکت شما لق بزند. این مسئله می تواند به میزان زیادی روی دانش آموزان تاثیر بگذارد و حتی نوشتن آن ها را تحت الشعاع قرار دهد. بنابراین بهتر است از نیمکت های سالم و نو برای مدارس استفاده کنید.

خرابی اتصالات و پرچ ها

با خرید نیمکت های دست دوم شما باید در انتظار خراب شدن پیچ یا اتصالات آن ها نیز باشید. هر چقدر هم که در زمان خرید پیچ و اتصالات میز شما سالم به نظر برسند؛ پس از مدتی شما شاهد خراب شدن آن ها خواهید بود. با خراب شدن اتصالات ممکن است قسمتی از نیمکت شما از جای خود در آید و این مسئله بسیار ناخوشایند خواهد بود.

از بین رفتن رنگ نیمکت (پوسته پوسته شدن)

زمانی که نیمکت مدرسه دست دوم را تهیه می کنید، باید در انتظار ریختن رنگ و پوسته پوسته شدن آن نیز باشید. رنگ هایی که روی نیمکت ها استفاده می شود دارای تاریخ انقضا هستند و پس از مدتی از بین می روند. زمانی که شما نیمکت ها را به صورت دست دوم خریداری می کنید در واقع تاریخ انقضای رنگ آن ها گذشته است.

نیمکت مدرسه - صنایع فلزی مهر

جمع بندی

شما می توانید به جای خرید نیمکت مدرسه دست دوم، نیمکت های نو و تازه را از صنایع فلزی مهر تهیه کنید و از کیفیت و طول عمر آن ها اطمینان داشته باشید. صنایع فلزی مهر این قابلیت را برای شما فراهم کرده که بدون نیاز به حضور در فروشگاه نیمکت خود را سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سوالات متداول

  • برای خرید نیمکت مدرسه دست دوم به چه عواملی باید توجه کرد؟

بهتر است که نیمکتی نو خریداری کنید. اما در صورت خرید نیمکت دست دوم به عواملی همچون اتصالات و پرچ های نیمکت، جنس چوب، لق زدن، زنگ زدگی و … توجه کنید.

  • چرا نباید نیمکت فوم دار دست دوم بخریم؟

نیمکت های فوم دار عمر کوتاه تری نسبت به مدل معمولی دارند. یک نیمکت فوم دار دست دوم عمر خود را کرده و خرید آن هزینه اضافی می باشد.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0