بهترین کمد بایگانی برای تامین اجتماعی چه نوع کمدی است؟

دسته بندی :کمد بایگانی, مقالات 26 دسامبر 2022 info@sfmehr.com 242
کمد بایگانی برای تامین اجتماعی - صنایع فلزی مهر

کمد بایگانی برای تامین اجتماعی، یک راه حل ساده، ارزان و هوشمند برای نیازهای نگهداری پرونده و پوشه ها در ادارجات تامین اجتماعی است. کمدهای بایگانی ارگونومیک، همه کاره هستند؛ زیرا دارای حداقل میزان اشغال فضا بوده که به لطف نوع طراحی آن ها این ویژگی فراهم شده است.

مزایای زیادی برای داشتن این کمدها جهت بایگانی مدارک در محل کار خصوصا سازمان های تامین اجتماعی وجود دارد. در ادامه با صنایع فلزی مهر همراه باشید تا به شما بهترین کمد بایگانی برای تامین اجتماعی را معرفی کنیم.

کاربرد کمد بایگانی برای تامین اجتماعی

کمد بایگانی، یک کالای اساسی و کاربردی برای دفاتر دولتی مانند سازمان های تامین اجتماعی، مراکز آموزشی و… است. می توان گفت که آنها ذاتاً بخشی چیدمان ادارجات تامین اجتماعی را بر عهده دارند، که برای نگهداری پرونده ها، اسناد کاغذی، بروشورها، فرم ها و… به صورت سازمان یافته و بدون دردسر استفاده می شوند.

در بسیاری از اشکال کمد بایگانی برای تامین اجتماعی، محفظه ای برای کشوها در نظر گرفته می شود که جهت نگهداری انواع اسناد و فایل ها مفید است.

بیشتر بخوانید: استفاده از کمد فلزی برای کتابخانه

انواع مختلف کمد بایگانی برای تامین اجتماعی

مهم نیست در چه صنعتی هستید، احتمال اینکه شرکت شما نیاز به ذخیره سازی مدارک داشته باشد، وجود دارد. در کنار طراحی هایی که هر روزه برای کمد بایگانی برای تامین اجتماعی انجام می شود، اما نگهداری اسناد به صورت آنلاین بسیار رشد کرده است. اما سازمان های تامین اجتماعی برای حفظ امنیت بیشتر برای جلوع گیری از ویروس های مخرب و جلوع گیری از ورود غیر مجاز (هک) از روش های سنتی بایگانی استفاده میکنند.

البته این بدان معنا نیست که این نوع از کمدها از بین رفته اند. خوشبختانه، این روزها گزینه های متعددی برای مدیران و کارمندان دفاتر وجود دارد تا اسناد خود را طوری سازماندهی کنند که بهترین کاربری را برای آنها دارد. در اینجا، برخی از رایج ترین انواع کمد های ذخیره سازی مدارک، معرفی شده اند.

اگر قصد خرید کمد بایگانی دارید به صفحه خرید کمد بایگانی مراجعه نمایید.

تصویری از کمد بایگانی در اداره تامین اجتماعی

بررسی انواع کمد بایگانی برای تامین اجتماعی

در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در خصوص انواع، ساختار و موارد استفاده کمد بایگانی برای تامین اجتماعی می دهیم.

کمد فایل عمودی

کمد فایل عمودی، نام سیستم استانداردی است که در اکثر دفاتر تامین اجتماعی می‌ توانید پیدا کنید. انواع کمد بایگانی برای تامین اجتماعی در این نوع، محکم هستند و به لطف طراحی عمودی خود، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

اگر دارای یک دفتر تامین اجتماعی کوچکتر هستید یا فضای محدودی دارید، ممکن است یک کمد اداری فایل عمودی برای شما مناسب باشد. علاوه بر این، اگر به سرعت به فضای بیشتری نیاز دارید، خرید یک یا چند کمد عمودی، بدون نگرانی برای موقعیت مناسب قرارگیری آنها، بسیار آسان است. این کمدها، به طور معمول از فلز، چوب یا ام دی اف ساخته می شوند.

کمد بایگانی فلزی و نمایش داده می شود

کمد فایل جانبی

کمد بایگانی جانبی، مشابه کمد فایل عمودی است، اما به ‌طور چشمگیری، دارای طراحی گسترده ‌تری بوده و در نتیجه، این نوع کمد بایگانی برای تامین اجتماعی، فضای بیشتری را اشغال می‌ کند. اگر فضایی برای یکی از این کمد ‌های سبک و کاربردی دارید، این نوع از کمدها، می توانند گزینه خوبی باشند، زیرا  بیش از دو برابر یک کمد عمودی سنتی، اسناد را در خود جای می دهند.

یک نقطه ضعف در اینجا وجود دارد که عرض کمد، می تواند جایگذاری آنها در دفتر ا را سخت تر کند. شما به یک فضای اختصاصی برای این کمد ها نیاز دارید. همین امر، تصمیم گیری هنگام خرید ست اداری را با چالش همراه می کند. در عوض، این روشی عالی برای نگهداری فایل ‌های بیشتر در کنار یکدیگر است.

کمد فایل پایه

به چیزی کمی کوتاهتر نیاز دارید که بتواند در یک اتاقک یا فضای اداری کوچک جا شود؟ یک کمد ذخیره سازی با طراحی فایل پایه، ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید. این کمد ها به گونه ای ساخته شده اند که در زیر میز قرار می گیرند و اغلب این نوع کمد بایگانی برای تامین اجتماعی به عنوان بخش کوچک تری از اتاق قرار می گیرند.

کمد بایگانی چرخدار

کمد فایل رولینگ، شبیه به کمد فایل پایه است، زیرا اندازه آنها کوچکتر بوده و می توانند زیر میز قرار بگیرند، اما روی چرخ مستقر شده است. این فایل ها را می توان به راحتی در دفتر جابجا کرد یا دوباره مرتب نمود.

قفسه های بایگانی بدون درب

ذخیره‌ سازی با قفسه ‌های باز، نوع دیگری از طراحی کمد بایگانی برای تامین اجتماعی هستند و به گونه ای طراحی شده ‌اند تا طیف وسیعی از اقلام را در محل کار ایمن نگه ‌دارند. مدیران دفاتر اداری، می توانند بسته به محتویات و اسناد خود، می ‌توان آن ‌ها را متناسب با طیف وسیعی از اندازه‌ های اشیا، سفارشی کرد.

کمد بایگانی فلزی و نمایش داده می شود

مواد ساخته شده کمدهای بایگانی

کمدهای بایگانی که عموما در اداراه جات، منازل و انواع دیگر محل های کار مورد استفاده قرار می گیرند، از فلز یا چوب ساخته شده اند. محفظه های بایگانی فلزی، به طور معمول، از فولاد گالوانیزه تولید می شوند، زیرا هم بادوام و هم مستحکم هستند.

این در حالی است که کمد بایگانی برای تامین اجتماعی چوبی، کیفیت بسیار بالایی دارد؛ اما به دلیل هزینه های تکمیلی چوب، قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهد. ضمن آنکه، برای تمیز کردن و نگهداری، نیاز به مراقبت ویژه دارد. به همین دلیل است که کابینت های بایگانی چوب، در ادارات و سایر محل های کار، بسیار نادر است اما در خانه ها و موزه ها رایج تر می باشد.

جمع بندی

اگر همیشه احساس می ‌کنید که میز کارتان با اسناد، کاغذ های بهم ریخته، فرم‌ ها و پرونده‌ هایی که این ‌جا و آن‌ جا قرار دارند، آشفته شده است، پس  کمد بایگانی برای تامین اجتماعی ، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. خرید چنین کمدی، مستلزم این است که نوع فضای ذخیره سازی و نوع محل نگهداری مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. اندازه اسناد شما نیز نقش مهمی در این انتخاب دارد.

منبع

 autonomousoffice

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • آیا می توان موقع سفارش برای قفسه های بایگانی بدون درب، درب دار سفارش دهیم؟

بله می توان آن ها را همراه درب سفارش داده و قفل دار کرد.

  • کمد بایگانی برای تامین اجتماعی تحمل چه وزنی از نگهداری اسناد مدارک را دارد؟

بستگی به نوع کمد دارد، زیرا جنس این کمد فلزی است و مقاومت بالایی دارد. موقع سفارش هم معمولا می توان بسته به وزن مورد نظر به فروشنده بگویید که در ساخت و آلیاژ ان تغییر احمال کند.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0