چرا باید از کمد رختکن کارگری استفاده کنیم؟

دسته بندی :مقالات 5 مارس 2023 info@sfmehr.com 228
چرا باید از کمد رختکن کارگری استفاده کنیم

چرا باید از کمد رختکن کارگری استفاده کنیم؟

بسیاری از صاحبان کسب و کارها از کمد رختکن کارگری استفاده می کنند. وجود کمد رختکن فلزی برای نظم بخشیدن به محیط داخلی و همچنین در امان بودن لوازم شخصی کارکنان و کارگران بسیار مهم است.

موبایل از جمله وسایل شخصی و البته ضروری افراد است. بسیاری از افراد علاقه و وابستگی زیادی به تلفن همراه خود دارند و اگر هنگام کار، موبایل به همراه داشته باشند، لحظه ای از آن غافل نمی شوند. این امر سبب کاهش بازدهی کار آنان می شود.

با خریداری کمدهای رختکن کارگری می توانید در ابتدای ورود آنان به محیط کار، از آنان بخواهید تلفن همراه خود را به همراه سایر لوازم خود، داخل این کمدها قرار داده و درب آن را قفل نمایند.

فردی در حال استفاده از کمد فلزی

مزایای استفاده از کمد رختکن کارگری

همانطور که گفته شد، کمد رختکن کارگری از انواع کمد بایگانی است که برای رفاه و آسایش کارگران و کارمندان یک مجموعه خریداری می شود. این کمدها علاوه بر استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها، در باشگاه های ورزشی و مدارس نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه دو مزیت مهم و کلیدی این کمدها را بیان می کنیم.

نظم

نظم بخشیدن به محیط داخلی محل کار شما، اولین مزیت کمد رختکن کارگری است. در تمامی کارگاه ها و محیط های عمومی مانند باشگاه، تعداد زیادی از افراد هستند که باید هنگام کار یا فعالیت، لباس شخصی خود را با لباس مخصوص محیط عوض کنند و آن را به همراه کیف و سایر لوازم خود، در گوشه ای از محیط قرار دهند. این کار سبب شلوغی و بی نظمی زیاد می شود.

با وجود این کمدها می توانید نظم را برای محیط کاری خود فراهم کنید.

امنیت

بعد از نظم بخشیدن، امنیت مهم ترین دلیل برای داشتن کمدهای کارگری در محل کار است. فرض کنید برخی از لوازم شخصی افراد در کارگاه شما گم شود، آن گاه مدیریت شما، اولین چیزی است که تحت الشعاع قرار می گیرد.

هیچ گاه نمی توانید به دلیل برقراری امنیت، از افراد خود بخواهید که لوازم شخصی و قیمتی مانند تلفن همراه را با خود به محیط کار نیاورند، چون امری ناممکن است.

تنها راهکار شما در این مورد استفاده از کمد رختکن کارگری است. درب این کمدها توسط قفل های محکم بسته می شود و هرکس می تواند کلید کمد خود را تا پایان ساعت کاری، پیش خود نگه دارد یا به مسئول مربوطه تحویل دهد و با امنیت و آرامش خیال کامل به کار و فعالیت بپردازد.

کمد رختکن کارگری - صنایع فلزی مهر

ویژگی کمد رختکن کارگری

کمدهای رختکن کارگری در انواع مختلف طراحی و ساخته می شوند که هر ارگان یا سازمانی می تواند بر اساس نیازهای خود، مدلی مناسب را برای خرید انتخاب کند. در ادامه ویژگی های منحصر به فرد این کمدها را بیان می کنیم.

جاکفشی

کمد رختکن کارگری، علاوه بر مکانی برای قرار دادن لوازم شخصی، دارای جاکفشی نیز است. در بسیاری از محیط های حساس مانند آزمایشگاه ها، سالن های تمیز، سالن های بسته بندی مواد غذایی و … نیاز است کفش یا دمپایی مخصوص بپوشید و کفش های خود را داخل کمد بگذارید.

بیشتر بخوانید: عوامل موثر بر قیمت کمد فلزی

آویز لباس

اغلب افراد به تمیز و مرتب بودن لباس خود بسیار اهمیت می دهند. آن ها لباس های مرتب و اتو کشیده خود را هنگام رفتن به محیط کار می پوشند و در ابتدای ورود به محیط فعالیت خود، آن ها را با لباس های فرم مخصوص عوض می کنند.

کمدهای رختکن کارگری دارای آویز لباس نیز هستند. این ویژگی برای چروک نشدن لباس های شخصی افراد هنگام قرار دادن در کمد، بسیار حائز اهمیت است.

مقاومت کمد

کمد رختکن کارگری باید استقامت بالایی داشته باشد تا افراد بتوانند در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. معمولا برای ساخت این کمد ها از ورق 70 یا 80 روغنی استفاده می شود که مقاومت خوبی دارد.

علاوه بر این، کمدها باید استقامت خوبی در برابر ضربات ناگهانی داشته باشند تا به راحتی تغییر شکل ندهند. همچنین گذر زمان نباید تغییر مهم و اساسی در ساختمان این کمدها وارد آورد.

معمولا کمدهای کارگری از موادی ساخته شده اند که در برابر حریق و آتش سوزی، بیشترین مقاومت را دارند. به همین دلیل با خیال راحت می توانید لوازم شخصی خود را داخل آن نگه داشته و استرس سرقت یا از بین رفتن آن را از خود دور کنید.

فردی در حال استفاده از کمد رختکن کارگری

استحکام کمد در برابر رطوبت

کمدهای کارگری به دلیل اینکه در مکان های مرطوب مانند آزمایشگاه ها، گلخانه ها یا استخرها مورد استفاده قرار می گیرند، استحکام خوبی در برابر رطوبت داشته و این رطوبت در زمان طولانی، تاثیر سوئی روی کمد و کارکرد آن، بر جای نمی گذارد.

شست و شوی آسان

یکی از ویژگی های عالی کمد رختکن کارگری، قابلیت شست و شوی آن است. این کمدها قابل شستن بوده و در اثر برخورد مواد شوینده با بدنه آن، هیچ تغییری نمی کنند. البته شوینده های بسیار قوی و اسیدی می تواند باعث آسیب زدن به کمد شود که در این صورت حتما فروشنده شما را از این مورد مطلع خواهد کرد.

کمدها بعد از مدتی استفاده مداوم، نیاز به شست و شو پیدا می کنند. علاوه بر این، در محیط های حساس مانند آزمایشگاه ها، نیاز است که هر چند وقت یکبار تمامی لوازم شسته و ضدعفونی شوند.

یک کمد رختکن در کارگاه

سخن آخر

خرید کمد رختکن کارگری برای صاحبان کسب وکارها، امری ضروری است. برقراری محیطی امن برای کارگران و افرادی که به محیط کار شما رفت و آمد دارند، بخش مهمی از وظایف شماست که به اعتبار شما می افزاید.

علاوه بر این استفاده از کمد های رختکن کارگری، محیط کار شما را منظم تر جلوه داده و راحتی بیشتری به آن می بخشد. شما می توانید با خرید یک محصول با کیفیت و خوب، تا سال ها بدون هیچ آسیب و خرابی از آن استفاده کنید.

صنایع فلزی مهر یکی از تولید کننده های بزرگ انواع کمدهای اداری در ایران است که بیش از سه دهه در این زمینه سابقه دارد. شما می توانید مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه ای اقدام به خرید ملزومات مورد نیاز خود نمایید یا کمد دلخواه خود را برای ساخت به صنایع فلزی مهر سفارش دهید.

منبع

rslni

shelvingstore

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • کمد لباس کارگاهی چه مزیت هایی دارد؟

با خرید کمد رختکن فلزی، محیط کار و کارگاه شما منظم تر خواهد شد. همچنین امنیت لوازم کارگران خود را تامین می کنید.

  • کمد رختکن چوبی برای کارگاه مناسب است؟

کمد های چوبی، از استحکام کمتری برخوردار هستند. همینطور این کمد ها قابلیت شست و شوی راحتی ندارند. پس بهتر است به سراغ کمدی فلزی بروید.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0