کمد فلزی شرکتی مخصوص شرکت های تولیدی

دسته بندی :مقالات 10 ژانویه 2023 info@sfmehr.com 225
3 عدد کمد فلزی شرکتی با درب آکاردونی سفید رنگ

استفاده از کمد فلزی شرکتی در شرکت های تولیدی که در حیطه تولید کالا ها و محصولات مختلفی فعالیت می کنند. با توجه به حجم کار آن ها می توان گفت که هرروزه با انواع و اقسام مدارک و پرونده ها سرو کار دارند، ضروری است.

 حقیقت این است که از قرارداد ها گرفته تا فاکتور های خرید، مشاغل تمایل دارند کاغذ زیادی تولید کنند، اما مهم ترین مسئله نبود فضا برای ذخیره سازی آن ها است.

برای کاهش شلوغی و به هم ریختگی پرونده ها می توان از کمد بایگانی استفاده کرد.چیدن این کمد ها در شرکت های تولیدی تا حد قابل توجهی می تواند شلوغی و به هم ریختگی پرونده ها را کاهش دهد.

5 عدد کمد فلزی ریلی دارای 5 طبقه

موادی که در ساخت کمد فلزی شرکتی به کار می روند

برای خرید کمد بایگانی لازم است که به جنس آن ها توجه کنید. هر جنس خصوصیت های مخصوص به خود را دارد. از جمله موادی که کمد بایگانی از آن ها تهیه می شوند عبارتند از:

چوب

کمد های بایگانی چوبی به همان اندازه ای که با دوام هستند، می توانند زیبا نیز باشند. با وجود مزایا، معایبی نیز دارند. آن ها سنگین هستند که این مشکل، جابجایی آن ها را دشوار می کند.

چوب مهندسی شده

چوب مهندسی شده علاوه بر با دوام بودن به صرفه نیز هست.  اگر به دنبال ظاهر خوب هستید اما نمی خواهید قیمت زیادی برای کمد فلزی شرکتی بپردازید، چوب مهندسی شده می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

فلز

یک کمد بایگانی سبک، مقرون به صرفه و بادوام است. همچنین آن را به ماده ای محبوب برای کمد های بایگانی تبدیل می کند.

برای خرید کمد لباسی فلزی می توانید مجموعه صنایع فلزی مهر مشاره رایگتن بگیرید.

کمد فلزی شرکتی طوسی درنگ با 4 درب مجزا

کمد های بایگانی چه مزایایی را ارائه می دهند؟

کارمندانی که دارای کمد فلزی شرکتی نا مرتب هستند، اغلب وقت خود را برای جستجوی اسناد مورد نیاز خود تلف می کنند. یکی از بهترین انواع سیستم های ذخیره سازی اداری، کمد بایگانی است.

 این امر باعث می شود شرکت ها خرید کمد بایگانی را در اولویت خود قرار دهند. کمد های بایگانی یک راه حل سازمان یافته و سریع ارائه می دهد تا کارمندان هرگز مجبور نباشند وقت خود را برای جستجوی اسناد تلف کنند و می توانند بهره وری را به حداکثر برسانند.

بهترین مزیت یک کمد شاید توانایی آن در نگهداری حجم زیادی از فایل ها بدون اشغال فضای بیش از حد باشد. کمد فلزی شرکتی همچنین امکان دسته بندی و ذخیره فایل ها و پوشه ها را برای کارمندان فراهم می کند.

 این کار بازیابی اطلاعات را برای کارکنان آسان تر نموده و بهره وری را افزایش می دهد. ذخیره همه فایل ها و پوشه های لازم در یک مکان می تواند از دست دادن اطلاعات شرکت یا آسیب به محتویات کمد های بایگانی را کاهش دهد.

شرکت ها همچنین می توانند با استفاده از کمد های بایگانی ضد حریق، امنیت فایل ها و پوشه هایی را که در کمد بایگانی ذخیره می شوند، افزایش دهند.

 یک راه دیگر برای افزایش امنیت پرونده ها، استفاده از قفل های مختلف برای اطلاعات محرمانه ذخیره شده است.

کمد فلزی شرکتی طوسی درنگ با 4 کشوی مجزا

امکانات ویژه برخی از  کمد فلزی شرکتی

ویژگی هایی وجود دارند که می توانند امکانات یک کمد بایگانی را افزایش دهد. به همین سبب این کمد ها اغلب قیمت بیشتری نسبت به کمد های معمولی دارند. این امکانات به شرح زیر هستند.

چرخ ها

 چرخ ها به شما این امکان را می دهند که یک کمد فایل را جابجا کنید. چرخ ها معمولاً در پایه های کمد های متحرک قرار می گیرند.

قفل کردن کشو ها

 قفل کردن کشو ها به شما این امکان را می دهد که اسناد مهم را ایمن نگه دارید.

ضد حریق بودن

 کمد ضد حریق بایگانی از مهمترین اسناد و اطلاعات شما در برابر موارد پیش بینی نشده محافظت می کند. کمد فلی شرکتی نسوز برای محافظت در برابر آسیب آتش سوزی طراحی شده اند.

همچنین می توانند از کاغذ ها در برابر سیستم های آب پاش که برای خاموش کردن آتش فعال می شوند محافظت کنند.

کمد فلزی شرکتی طوسی درنگ با 2درب مجزا و 3 طبقه

نحوه نصب و سازماندهی پرونده ها در کمد بایگانی

هنگامی که اطلاعات خود را درباره جنس و ویژگی های کمد ها افزایش دادید، حال نوبت این می رسد که برای شرکت تولیدی خود تعداد مورد نظر کمد را تهیه کنید.

 ما پیشنهاد می کنیم یک کمد بایگانی بخرید که اندازه ایده آلی برای نگهداری همه اسناد و مدارک داشته باشد. به اندازه کافی زیبا باشد تا فضای اداری  شرکت را عوض کند.

 پس از این که کمد فلزی شرکتی خریداری و آن ها در جای مناسب قرار دادید، یک سیستم سازماندهی کابینت فایل ایجاد کنید. سیستم سازماندهی بیشتر برای نحوه چیدن پرونده ها و مکان یابی آن ها است.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند فایل های خود را بر اساس حروف الفبا سازمان دهی کنند، اما برخی دیگر ترجیح می دهند فایل های خود را بر اساس زمان، مشتریان یا موضوعات مشابه سازماندهی کنند.

در مرحله بعد می توانید برای پرونده ها برچسب قرار بدهید. از برچسب زدن با مداد یا هر نوع وسیله ای که به مرور زمان محو می شود خودداری کنید.

مطالب بیشتر: بهترین کمد بایگانی برای تامین اجتماعی چه نوع کمدی است؟

نتیجه گیری

اگر در فروشگاه ها و سایت های مختلف جستجو کرده باشید، کمد های بایگانی در طیف وسیعی از قیمت ها قرار دارند. آن ها می توانند بسته به جنس، امکانات ویژه و رنگ در قیمت های مختلفی عرضه شوند.

 برای ذخیره سازی در دفاتر خانگی، یک کمد فلزی شرکتی معمولی برای شما کافی است و به شما کمک می کند تا اسناد خانگی را مرتب کنید

. با این حال، برای یک شرکت تولیدی، امکان دارد قصد داشته باشید روی چیزی با دوام تر سرمایه گذاری کنید.

پس بهتر است به دنبال چیزی باشید که بتواند در طول سال ها رطوبت را کنترل کند، آسیب نبیند و برای اطلاعات حساس در یک دفتر شلوغ امنیت بیشتری را ارائه دهد.

 ما در صنایع فلزی مهر، انواع کمد های بایگانی را تولید می کنیم و به مشتریان عزیز این اطمینان را می دهیم که اجناس ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. می توانید برای سفارش از طریق وب سایت صنایع فلزی مهراقدام کنید.

منبع

Epicofficefurniture

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • آیا با قرار ذاذن چرخ زیر کمد فلزی شرکتی مقائمت کمد کم نمی شود؟

چرخ های که زیر کمد قرار می گیرد داری قفل است، که مانع از تکان خوردن کمد می شود. و از آلیاژ مقاومی برای تولید چرخ ها استفاده شده است.

  • ذر شرکت ها از کمد فلزی استفاده کنیم بهتر است یا چوبی؟

 خرید کمد اداری فلزی برای شرکت ها  به دلیل مقاومت بیشتر بهتر از چوبی است، به همین دلیل، کمد های چوبی معمولاً در دفتر های خانگی بهترین استفاده را دارند.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0