4 کسب و کاری که باید از کمد لباسی پرسنل فلزی استفاده کنند

دسته بندی :مقالات 29 دسامبر 2022 info@sfmehr.com 259
4 کسب و کاری که باید از کمد لباسی پرسنل فلزی استفاده کنند

یکی از مهمترین تجهزات هر مجموعه کاری مانند کارخانه جات، بیمارستان ها، آتشنشان ها و… کمد لباسی پرسنل است، که کارکنان وسایل و لباس های شخصی خود را در آن کمد قرار می دهند.

شاید برای شماهم پیش آمده باشد، که در مکانی شروع به کار کرده باشید، که هیچ گونه کمدی برای نگهداری و حفظ وسایل شخصی در نظر نگرفته باشند. این برای شما یک معضل حساب می شود. یا حتی زمانی که کارفرما یا بازدید کننده ای وارد مجموعه شما می شود، که کمد لباسی فلزی یا همان کمد رختکن فلزی برای پرسنل در نظر نگرفته شده است، و هرکس وسایل و لباس های خود را در گو شه ای قرار داده است. این بی نظمی یک چشم انداز بد برای کارفرما و یا بازدید کننده گان محصوب می شود.

در ادامه این مقاله به شما می گوییم چگونه می توانید، کمد لباسی فلزی مناسب، برای پرسنل خود خریداری کنید.

چرا باید از کمد لباسی پرسنل برای کارکنان خود استفاده کنیم؟

کمد لباسی فلزی کاربرد زیادی برای افراد دارد، در بعضی از مواقع مانند دانشگاه ها و کتابخانه ها، این نوع کمد، در اختیار دانشجوها و پرسنل ان مجموعه قرار می گیرد. مثلا دانشجویی که در هفته 3 روز در دانشگاه کلاس دارد. کارش سخت می شود که وسایل و کتاب های مورد نظر خود را با خود جا به جا کند، پس می تواند کمدی که از طریق مسئول آن قسمت، به اشتراک گذاشته می شود، دریافت کند.

و یک سری از مشاغل مانند بیمارستان ها ، آتشنشان ها، مشاغل فنی و… لوازم و لباس کار مخصوص، تحویل پرسنل خود داده اند، که برای کار کنان آن قسمت کمد لباسی فلزی تهیه می شود.

اگر قصد خرید کمد اداری دارید برای مشاهده بیشتر کلیک کنید.

تصویر برسی کمد لباسی فلزی پرسنل

کمد لباسی فلزی چه ابعادی باید داشته باشد؟

ابعاد این کمد بستگی به نیاز و فضای شما دارد. اگر فضای بزرگ و پرسنل زیاد دارید باید از کمد لباسی فلزی بزگ و جا دار استفاده کنید. ولی اگر فضای کمی در اختیار شما است، و وسایل زیادی برای نگهداری ندارید. می توانید از یک چوب لباسی ساده هم استفاده کنید.

سعی کنید قبل از رفتن به بازار برای خرید کمد لباسی پرسنل ابعاد مکان مورد نظر را دقیق متر کنید. تا نسبت به اندازه اتاق کمدی مناسب تهیه کنید. کمد لباسی طبقه بندی متفاوتی دارد. که باید دقت داشته باشید در هنگام خرید چند طبقه، قفسه و یا کشو مورد استفاده شما است.

جزییات کمد لباسی خوب

کمد لباسی پرسنل بستگی به استفاده کاربر دارد، که بیشتر می خواهد از فضا برای چیدمان لباس اسفاده کند یا ابزار خود، کمد لباسی معمولا در بالای کمد، رگالی برای آویزان کردن لباس ها در نظر گرفته می شود. که مانع از چروک شدن لباس ها می شود.

تعدادی قفسه و یا کشو در وسط کمد برای نگهداری ابزار یا وسایل شخصی که می تواند یکی از این قفسه ها درب جداگانه برای وسایل محرمانه باشد. و در قسمت پایینی این کمد ها جا کفشی قرار می دهند که کفش جدا از وسایل تمیز دیگر نگهداری شود.

تصویر برسی کمد لباسی فلزی پرسنل

استفاده از کمد لباسی پرسنلی برای ارگان های مختلف

لازم به ذکر است که بگوییم، استفاده از کمد لباسی برای هر ارگان متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر چند مورد را برسی می کنیم

کمد لباسی بیمارستان

در این مکان از کمد لباسی هم برای کادر پرشکی، پرستاری، خدمات وهم برای مراجعه کننده ها (بیماران)  استفاده می شود.

کمد لباسی کادرپزشکی و پرستاری

معولا برای کادر پزشکی و پرستاری اتاق و کمد لباسی مجزا برای تعویض یونیفرم و نگهداری لوازم کاری و یا شخصی  در نظر می گیرند. ممکن است شما هم دیده باشید موقع مراجعه به پزشک کمدی گوشه اتاق او است که پزشک لوازم شخصی و لباس های پزشکی خود را در آن کمد قرار می دهد.

کمد لباسی پرسنل خدماتی

در بیمارستان برای قسمت خدمات و یا تعمیرات نگهداری برای اینکه با مواد شوینده یا ابزار آلات مختلف کار می کنند، اتاق و کمد لباسی جداگانه در نظر می گیرند، حتی برای قسمت خشک شویی بیمارستان ها کمد لباسی برای نگهداری  ملحفه، پتو و لباس های تمیز و اتو شده در نظر می گیرند.

کمد لباسی بیماران

در اتاق بیماران کمد جداگانه کنار تخت وجود دارد، که در مدت زمانی که بیمار در بیمارستان بستری است، و لباس مخصوصی که در مدت بستری به بیمار تحویل داده می شود، می تواند لباس و وسایل شخصی خود را در آن قرار دهد.

خرید کمد بایگانی بصورت مستقیم از تولیدی و با بهترین کیفیت

چون بیمارستان محل عفونی و پرخطر از لحاظ میکروب و باکتری است لایه روی کمد لباسی پرسنلی را با ورقه های پلاستیکی چند لایه با زخامت بیش از 8 میلی متر و با یک روکش صاف در قسمت زیرین پوشش می دهند، تا پرسنل خدماتی بیمارستان بتوانند به راحتی کمد را تمیز کنند.

تصویر برسی کمد لباسی فلزی پرسنل در بیمارستان

کمد لباسی آتشنشانی

در ایستگاه های آتشناشی اتاقی برای استراحت آتش نشان ها در نظر می گیرند، به دلیل این که کار اتش نشان ها شیفتی است و باید ساعتی در شبانه روز در ایستگاه اماده باش باشند. برای نگهداری لباس و وسایل شخصی آن ها کمد لباسی پرسنلی در نظر می گیرند.

کمد لباسی کارخانه جات

کارخانه جات مختلف معمولا 2 قسمت مجزا برای نگهداری کمد لباسی پرسنلی دارند. یکی برای کارکنان در خط تولید و دیگری در بخش اداری.

کمد لباسی مجموعه های ورزشی

درمجموعه های ورزشی مانند استخر ها ، باشگاهای تناسب اندام و… ورزشکاران برای نگهداری وسایل خود از کمد لباسی استفاده می کنند.

برای مطالعه بیشتر : 3 دلیل برای خرید کمد رختکن فلزی برای باشگاه ها

تصویر برسی کمد لباسی فلزی پرسنل در استخر

جمع بندی

در این مقاله به برسی کمد لباسی پرسنلی پرداختیم، و ابعاد مناسب برای این کمد را ذکر کردیم، و جزییات کمد لباسی را از نظر جای گذاری لباس ها و وسایل ها و قرار گیری قفسه، کشو و رگال و چیدمانی داخلی آن مورد برسی قرار دادیم.

و در ادامه توضیح دادیم که کمد لباسی در چه ارگان های به چه منظور استفاده می شود، استفاده از کمد لباسی در کل برای راحتی و امنیت لوازم پرسنل خود به کار می رود.

اگر قصد خرید کمد لباس پرسنلی برای کارکنان خود را دارید، مهم نیست که حوزه کاری شما چیست. کافیست جهت سفارش و خرید کمد لباس مخصوص محل کار خود، با مشاوران صنایع فلزی مهر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 09129676087

منبع

Alibabaamazon

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • کمد لباسی پرسنل را انلاین سفارش دهیم بهتره یا حضوری خرید کنیم ؟

از دو روش می توانید سفارش دهید ولی می توانید انتخاب بهتر و دقت بیشتر در جزییات کمد لباسی داشته باشید.

  • آیا روی درب کمد لباسی محفظه نگداری قفل قرار دارد؟

بله، انواع قفل ها را موقع سفارش می توانید بگویید برای شما نصب کنند.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0