جاکفشی فلزی مناسب برای مساجد

دسته بندی :مقالات 26 دسامبر 2022 info@sfmehr.com 450
تصویر شاخص جاکفشی مناسب برای مسجد

برای مکان هایی که بیشتر از 4 یا 5 جفت کفش نگهداری می شود، جاکفشی فلزی به کارتان می آید. استفاده از جاکفشی، نقش مهمی در منظم قرار گرفتن کفش ها دارد. در واقع، شما نمی خواهید در مکان های شلوغ مانند مساجد ، پادگان ها و… مرتب بودن کفش ها باعث بی نظمی آن مکان شود، البته جای نگرانی نیست.

جاکفشی ها می توانند در مواجه با این وضعیت نامرتب، به شما کمک کنند. شما به سادگی می توانید کفش های خود را با قفسه های کفش که در طراحی های نوآورانه ساخته شده اند، سازماندهی و ذخیره کنید. این می تواند برای محیط های عمومی مفید باشد.

بهترین راه برای خرید جاکفشی های فلزی، خرید مستقیم از تولیدکننده می‌باشد. یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان انواع مبلمان اداری، نیمکت مدرسه و جاکفشی های فلزی ظرفیت بالا می‌باشد. شما می‌توانید از هر نقطه در سرتاسر کشور، با آسودگی خاطر خرید و ثبت سفارش‌تان را از طریق راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما انجام دهید.

اندازه جاکفشی فلزی شما چقدر باید باشد؟

انتخاب جاکفشی فلزی، باید بر اساس فضایی که برای آن منظور شده است، باشد. در واقع، آن مکان باید فضای کافی برای قرار دادن هر گونه کفش اضافی را  داشته باشد. وقتی صحبت از جاکفشی می شود، می توانید از بین سایزهای مختلف انتخاب کنید.

جا کفشی فلزی مناسب می تواند به شما کمک کند، چیدمان کفش های خود را در مکان های کوچک و جمع جور مدیریت کنید.

مطالب بیشتر: بهترین کمد بایگانی برای تامین اجتماعی چه نوع کمدی است؟

برسی اندازه جاکفشی فلزی

چگونه باید اندازه گیری مناسب برای قفسه کفش انجام شود؟

نکات مهمی در اندازه گیری قفسه کفش وجود دارد که بایستی در نظر بگیرید:

تصمیم بگیرید که قفسه کفش را در کجا قرار دهید. در بیشتر موارد جاکفشی فلزی روی دیوار نصب می شود.مسیر راهرو می تواند محل مناسبی برای قرار دادن آن باشد. اندازه گیری دیواری که جاکفشی در امتداد آن نصب یا قرار داده می شود، مهم است. پس از انجام اندازه‌ گیری، نوع جاکفشی را انتخاب کنید.

جا کفشی مناسب برای مسجد باید به اندازه کافی عمیق باشند که کفش هایی با سایزهای متفاوت را در خود جای دهند. در اکثر مواقع، 33 سانتی متر عمق کافی برای نگهداری کفش ها خواهد بود، مگر اینکه لازم باشد آنها در جعبه ها نگهداری شوند.

در حالی که نمی خواهید یک جاکفشی بزرگ راهروی شما را به هم ریخته کند، اما منطقی است که یک اندازه با ظرفیت تعداد کفش مناسب داشته باشید تا همه کفش ها را نگهداری نمایید، بدون آنکه فضای داخل آن را شلوغ و نامرتب کنید.

تعیین کنید که چند کفش و چقدر فضای لازم دارید. این را در نظر داشته باشید که اندازه جاکفشی فلزی، باید حداقل پنج سانتی متر، بزرگ تر از کفش ها باشد. اگر کفش های زیادی دارید باید یک جاکفشی چند طبقه در نظر بگیرید.

اگر قصد خرید کمد بایگانی برای مسجد دارید کلیک کنید

تصویری از جاکفشی بدون درب

طرح جا کفشی فلزی را چگونه باید انتخاب کرد؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، توجه به ظاهر قفسه نیز مهم است. اضافه کردن یک جاکفشی در مسجد، آن را به یک نقطه کانونی تبدیل می کند. انتخاب طراحی قفسه، کاملاً به جایی که قصد دارید آن را قرار دهید بستگی دارد.

اگر تصمیم دارید آن را در امتداد راهرو قرار دهید، یک قفسه با عمق و ارتفاع مناسب را در نظر بگیرید. اگر می خواهید جاکفشی فلزی را در فضای داخل مسجد قرار دهید، ممکن است لازم باشد آن را با بقیه دکوراسیون مسجد هماهنگ کنید.

مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین گزینه برای این گزینه، یک جاکفشی با رنگ مناسب است که می تواند به راحتی در هر فضایی، هماهنگی و هارمونی لازم را ایجاد کند. به خوبی شناخته شده است. که قفسه های ساخته شده از آهن فرفورژه با طراحی های ظریف، دارای زیبایی شناسی قابل توجهی هستند.

جاکفشی فلزی یکی از زیر مجموعه های کمد اداری می باشد، که خود کمد اداری داری انواع مختلفی است، از جمله پرفروش ترین کمد های اداری می توان به کمد رختکن فلزی اشاره کرد.

این جاکفشی در صورتی که به رنگ کرم یا قهوه ای باشد، نمایی عالی برای فضای داخلی مسجد خواهد بود. استفاده از بلک متال که تن گرمی دارد نیز، انتخاب خوبی برای فضاهای عمومی تر است. می‌توانید به راحتی، مجموعه کفش ‌های خود را با یک جاکفشی فلزی با قفسه‌ها و شیارهای قابل تنظیم مرتب کنید.

برسی جاکفشی مناسب برای مساجد

جاکفشی فلزی،درب باز بهتر است یا درب بسته؟

وقتی صحبت از قفسه ‌های کفش می ‌شود، دسترسی به آنها بسیار مهم است. گزینه های دسترسی، با طراحی های متنوع مشخص می شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

جاکفشی فلزی درب باز کفش

بهترین دسترسی را قفسه هایی می دهند که باز و بدون در هستند. به راحتی، می ‌توانید تمام کفش ‌های خود را ببینید و مدلی را که می ‌خواهید در آن روز بپوشید، انتخاب کنید. علاوه بر این، طراحی قفسه باز تهویه خوبی را فراهم می کند که به ویژه در مورد کفش مهم است.

اما برخی از افراد ترجیح می دهندکه در جاکفشی فلزی خود کفش ها را در مکان های عمومی مانند مسجد به نمایش نگذارند. انتخاب شما باید ایجاد محیطی باشد که کفش به بخشی از دکوراسیون داخلی شما تبدیل شود. در یک راهروی زیبا، شما نمی خواهید مجموعه ای از کفش های خانوادگی را به نمایش بگذارید

که در ادامه بشتیر توضیح می دهیم.

تصویری از جاکفشی درب دار

جاکفشی فلزی درب بسته کفش

نکته مهمی که در این گزینه وجود دارد این است که جاکفشی درب بسته، دارای دسترسی محدودی هستند. زیرا باید درها را باز کنید و به داخل آن نگاه نمایید تا آنچه را که به دنبال آن هستید، بیابید. اگرچه وقتی ارزشی را که این واحد، در دکوراسیون داخلی دارد را در نظر بگیرید، درخواهید یافت که ارزشش را دارد. در این نوع، تهویه ضعیف، از مضرات مهمی است که منجر به بدبو شدن کفش ‌ها نیز می ‌شود.

جمع بندی

برای ساخت جاکفشی از مواد مختلفی استفاده می شود. تعدادی از مواد مختلف برای ساخت قفسه های کفش استفاده می شود. این در حالی است که جا کفشی فلزی، همواره جایگاه خود را داشته است. اکثر قفسه های فلزی، با روکش صنعتی مشکی و یا سفید ساخته می شوند. چنین ساختاری، برای هر دکوراسیون مدرن یا اتاقی، مناسب خواهد بود.

 منبع

equalequipnobroker

سوالات متداول

  • برای ساخت جاکفشی فلزی از چه متریالی استفاده می شود؟

جاکفشی های ساخته شده از آهن فرفورژه با طراحی های ظریف، دارای زیبایی شناسی قابل توجهی هستند.

  • برای مساجد از جاکفشی بدون درب استفاده می کنند یا با درب؟

از دو نوع استفاده می شود ، بدلیل اینکه مسجد مکان عمومی پر تردد است، برای امنیت بیشتر از جاکفشی فلزی درب دار با قفل مخصوص استفاده می شود.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0