3 دلیل موثر بر طول عمر کمد های فلزی

دسته بندی :مقالات 5 ژانویه 2023 info@sfmehr.com 183
کمد بایگانی با تعداد کشو های زیاد

نحوه استفاده از کمد های فلزی تاثیر زیادی بر طول عمر کمدهای فلزی دارند و باعث می شوند تا دیرتر خراب شوند بنابراین اگر که کمد فلزی دارید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

خرید کمد بایگانی برای دفتر و محل کار خود تقریبا مسئله مهمی به حساب می آید. طبقه بندی قراردادها توسط کمد بایگانی، فایل ‌های مهم، اسناد و سایر سوابق مرتبط باید در قالبی کارآمد و با دسترسی آسان ذخیره و نگهداری شوند.

 یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری فایل ها و سایر اسناد استفاده از کمد های بایگانی است که هم کاربردی و هم فشرده هستند. در این مقاله ما به بررسی طول عمر کمدهای فلزی می‌پردازیم اما ابتدا، باید کمد های بایگانی را بشناسیم. کمد های بایگانی در دو نوع اصلی عمودی و جانبی موجود می باشند.

کمد فایل عمودی، همان طور که از نام آن پیداست، کمد های بایگانی با کشو هایی هستند که به صورت عمودی قرار گرفته اند. تعداد کشو های موجود در یک کمد بایگانی عمودی به طور کلی از دو تا پنج کشو متغیر است.

 کمد های فایل جانبی عریض تر و مناسب برای دفاتر با فضای زیاد هستند. کشو های یک کمد فایل جانبی نیز بزرگ تر هستند. بسته به فضای موجود در دفتر خود، می توانید یکی از این دو مورد را برای ذخیره سازی پرونده های خود انتخاب کنید.

 هنگام استفاده از کمد های بایگانی در محل کار خود، یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر بگیرید ایمنی و نحوه مراقبت از آن ها است. داشتن یک کمد بایگانی که دارای ویژگی های ایمنی برای جلوگیری از چنین خطراتی در محل کار شما باشد، مهم است.

کمد بایگانی فلزی تک درب با 4 قفسه

افزایش طول عمر کمدهای فلزی با قرار دادن در جای خشک و بدون رطوبت

محیطی که کمد های بایگانی را قرار می دهید، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نمی توان آن را در دفتری که رطوبت نسبتاً زیاد است، مخصوصاً زیر کولر قرار داد.

 برای جلوگیری از زنگ زدگی کمد می توان یک یا دو جعبه رطوبت گیر را در داخل کمد قرار داد تا زنگ زدگی ناشی از محیط مرطوب را به طور موثر برطرف کند.

 علاوه بر مضرات وجود رطوبت برای کمد بایگانی، نور مستقیم خورشید می تواند باعث اکسید شدن آن شود و رنگ را تغییر دهد. بنابراین توجه به موقعیت قرار دادن آن ضروری است.

مطالب بیشتر: برای راحتی و امنیت بیشتر اقلام کارمندان خود می توانید از کمد رختکن فلزی استفاده کنید.

افزایش طول عمر کمدهای فلزی با استفاده از پلاستیک ضخیم بعنوان پایه 

نحوه استفاده از کمد های فلزی نسبت به حجم و وزن اقلام بستگی دارد، و برای افزایش امنیت کمد ها و اقلام درون کمد از پایه های محکم استفاده می کنند. پایه های کمد در اکثر اوقات مورد توجه قرار نمی گیرند. اما در بسیاری از موارد از اهمیت بالایی برای حفظ تعادل کمد برخوردارند.

 کمد هایی که روی زمین قرار می گیرند، در صورت استفاده از پایه های پلاستیکی ضخیم می توانند گزینه مناسبی برای کمد هایی باشند که روی زمین قرار می گیرند.

پایه های پلاستیکی یکی از رایج ترین جنس پایه برای کمد های بایگانی می باشند. پایه های پلاستیکی معمولا قیمت کمی دارند اما باید توجه کرد که برای افزایش استحکام باید از پلاستیک های ضخیم برای انتخاب پایه ها استفاده کرد.

 استفاده از پایه ها باعث می شود که کمد از زمین فاصله بگیرد. بنابر این هیچ گونه رطوبتی به آن نفوذ نخواهد کرد. در اثر این جلوگیری کمد ها دیگر فرسوده نخواهند شد در نتیجه طول عمر کمدهای فلزی نیز افزایش می یابد.

 پایه های پلاستیکی ضخیم کیفیت بالایی دارند که باعث می شود وزن های بالایی را بتوانند تحمل کنند. این پایه ها انتخاب کاملا مناسبی برای مناطق شمالی یا مرطوب خواهند بود.

کمد بایگانی فلزی 2 درب 4 طبقه

اگر قصد خرید کمد اداری را دارید کلیک کنید

افزایش زمان عمر کمدهای فلزی با متصل کردن آن به دیوار جهت استحکام بیشتر

وصل کردن کمد های بایگانی روی دیوار می تواند از بسیاری مشکلات و جلوگیری کند، و طول عمر کمدهای فلزی ریاد میشود در صورت وقوع زلزله اگر کمد را به دیوار وصل کرده باشید می توانید از افتادن آن جلوگیری کنید.

 مناطق زلزله خیز باید توجه داشته باشند که متصل کردن کمد ها به دیوار می تواند از افتادن آن ها جلوگیری کند. کشو های پرونده ها ممکن است سقوط کنند. به کارمندان و اطراف آسیب بزند. اگر به کسی آسیبی وارد نشود. پرونده ها بیرون می ریزند و ترتیب آن ها به هم می خورد.

سازماندهی مجدد و احتمالاً ایجاد مجدد آن اسناد برای شما زمان و هزینه دارد. اگر قصد دارید کمد بایگانی خود را به دیوار متصل کنید. باید اقدامات زیر را رعایت کنید.

  • پیچ ها را به بالای کمد و یکی از طرفین آن وصل کنید.
  • به سادگی پیچ ها را از ورق فلزی از طریق دریل و داخل کمد پیچ کنید.
  • اگر چند کمد دارید که می‌خواهید در کنار یکدیگر قرار گیرند، از گیره ‌های بالایی و پیچ ‌های فلزی استفاده کنید تا آن ها را به یکدیگر ببندید. سپس از گیره ها در نزدیکی پایه های کمد فایل استفاده کنید.
  • برای ایمنی بیشتر، از چفت یا قفل برای بسته نگه داشتن کشو ها استفاده کنید و اگر کمد از قبل پر نشده است، هر کشو را از پایین به بالا پر کنید.

اگر این موارد را به طور کامل رعایت کنید، نحوه استفاده از کمد های فلزی راحت تر شده و همچنین طول عمر کمدهای فلزی بیشتر خواهد شد. همچنین اطمینان داشته باشید که هیچ اتفاق و آسیبی به کمد های بایگانی شما وارد نخواهد شد.

متصل کردن کمد ها به دیوار یکی از مواردی است که می تواند امنیت کمد های بایگانی را در صورت وقوع زلزله یا برخورد های دیگر تضمین کند.

کمد بایگانی 6 کشو سیاه رنگ

جمع بندی

اگر در حال خرید کمد بایگانی برای کسب و کار خود هستید. باید مراقب باشید که کمد، استاندارد های ایمنی صحیح را رعایت کرده و فقط از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشد. کمد های بایگانی جزء اصلی بسیاری از دفاتر هستند.

 زیرا اسناد مهمی را برای یک شرکت یا مشاغل خانگی در خود جای می دهند. بسیاری از کمدهای فایل از فلز ساخته شده اند. در صورت آسیب یا خراشیدگی، پوشش محافظ ممکن است فرسوده شود و کمد را مستعد زنگ زدگی کند.

هنگامی که فلز محافظت نشده با رطوبت تماس پیدا می کند، زنگ زدگی ایجاد می شود. طول عمر کمدهای فلزی کم می شود. اگر شما قصد خرید کمد بایگانی را دارید، می توانید از طریق ما یعنی صنایع فلزی مهر، اقدام به سفارش کنید.

و هر گونه کمد را با طرح دلخواه و خدمات نصب دریافت کنید. بهترین مزیت ما نسبت به دیگر تولید کننده ها این است که قیمت مناسبی را ارائه می دهیم. همچنین کار های ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

منبع

igoofficefurniture

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • پایه کمد بایگانی حتما باید از جنس پلاستیک باشد؟

خی، فلزی هم می تواند باشد. ولی همانطور که گفتیم پایه پلاستیکی کاربرد بهتر و بیشتری دارد.

  • آیا کمد را در ارتفاع قرار دهیم از رطوبت جلو گیری میکند؟

بله، با قرار داد یک پایه تقریبا 10 یا 15 سانتی می توانید، از رطوبت زدگی جلو گیری کنید.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0