عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی

دسته بندی :مقالات 3 ژانویه 2023 info@sfmehr.com 201
قیمت کمد فلزی - صنایع فلزی مهر

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی

از کمد بایگانی در فضاهای سازمانی یا اداری برای نگهداری از اسناد و مدارک مهم استفاده می شود. که این یکی از مهمترین مزیت استفاده از کمد بایگانی برای اداره ها می باشد. ما در این مقاله قصد داریم، درمورد عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی توضیح دهیم.

این محصول با طرح و شکل های ویژه و با توجه به نیاز مصرف کننده طراحی و تولید می شود.ویژگی مهم کمد بایگانی فلزی این است که گزینه های زیادی در کمدهای بایگانی می تواند مطابق سلیقه و نیاز مشتری تغییر داده شود. این انتخاب ها همگی بر قیمت کمد فلزی تاثیر گذار خواهد بود. هدف اصلی ما در این مطلب بررسی عواملی است که بر قیمت تمام شده کمد های بایگانی فلزی تاثیر گذار هستند.

میزان ضخامت بدنه کمد

کمد بایگانی فلزی از ورق های روغنی بسیار مقاوم و با کیفیت ساخته می شوند. این ورق ها به روش نورد سیاه تولید می شوند. ورق ها قبل از استفاده و برش با بنزین شسته می شوند تا چربی و روغن روی آن تمیز شود و برای مراحل بعدی آماده باشند. برای خرید کمد بایگانی می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

ضخامت این ورق ها تعیین کننده ضخامت کمد است. کمد های اداری فلزی معمولا با ضخامت های2/0، 4/0، 5/0، 7/0 و 9/0 قابل سفارش هستند. هر چه اوراق استحکام بالاتری داشته باشند، بر ایمنی و مقاومت کمد نیز افزوده می شود. پر واضح است که کیفیت و ضخامت ورق به کار رفته قیمت کمد اداری تاثیر زیادی دارد.

انتخاب نوع ورقی که در ساخت کمد بایگانی استفاده می شود، با مقاومت آن برای تحمل وزن های بالا رابطه مستقیم دارد. در صنایع فلزی مهر این ورق ها به گونه ای انتخاب و استفاده می شوند که در گذر زمان و تا سال های طولانی، کیفیت رنگ و استحکام آن به قوت خود باقی می ماند و مانند روز های اول زیبا و با دوام خواهد بود.

مطالب بیشتر : نکاتی هنگام خردید کمد بایگانی باید بدانید

تصویری از کمد بایگانی فلزی

نوع یراق بکار رفته در کمد بایگانی فلزی

بسته به نوع کمد، یراق آلات مختلفی می تواند در آن به کار رفته باشد، از جمله قفل و دستگیره. استفاده از قفل های ایمنی در کمد بایگانی فلزی باعث افزایش درجه امنیت آن می شود. تعداد و درجه امنیتی قفل های به کار رفته در ساخت، عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی می توان باشد.

خرید کمد اداری با بهترین قیمت و مدلهای جدید

سه نمونه از رایج ترین قفل هایی که در کمد های بایگانی فلزی استفاده می شوند عبارتند از:

  • قفل سوئیچی
  • قفل کلنگدنی
  • قفل آویز

کیفیت رنگ

هماهنگی بین رنگ کمد و محیط سازمان، ویژگی است که سفارشی بودن کمد بایگانی فلزی برای مصرف کنندگان فراهم می کند. رنگ آمیزی قسمت های داخلی و خارجی کمد بایگانی در روش های مختلفی قابل ارائه است:

 رنگ چکش یا هوا خشک

نوعی رنگ مایع است، که در آن کمد پس از پاشیدن رنگ، در هوای آزاد خشک می شود؛ این نوع رنگ در برابر مواد شوینده، حرارت، اصطحکاک مقاوم است.

رنگ کوره ای

رنگ کوره ای نیز نوعی رنگ مایع است. کمد بایگانی فلزی پس از شستشو، چربی زدایی، فسفاتاسیون و اسپری آبشاری، در کوره با درجه حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار می گیرد تا خشک شود. رنگ کوره ای مقاومت بالایی در برابر رطوبت، نور خورشید، زنگ زدگی و خش خوردگی دارند.

برسی رنگ کمد های بایگانی

 رنگ الکترواستاتیک

به صورت دو رنگ و تک رنگ قابل تهیه است. رنگ پودری پاشیده می شود و برای خشک شدن، کمد را درون کوره ای با دمای ۲۳۰ درجه سانتیگراد قرار می دهند. این روش معمولا رنگ کاری باضخامت ۴۰ الی ۵۰ میکرون انجام می شود. برای استفاده از کمد بایگانی فلزی در فضا هایی با رطوبت بالا، رنگ الکترواستاتیک پودری توصیه می شود.

مشاهده بیشتر: برای خرید کمد اداری فلزی از تولیدی صنایع فلزی مهر کلیک کنید.

کیفیت جوشکاری کمد بایگانی فلزی

در ساخت این نوع کمد ابتدا متناسب با سایز کمد، ورق خام تهیه می شود. سپس از محل هایی که برای بدنه و در کمد است خم و برش داده می شود. با نقطه جوش، ورق های برش داده شده به هم جوش می شوند.

معمولا جوشکاری تمام اتصالات داخلی و خارجی کمد مانند اتصال لولا به بدنه به کمک جوشکاری برنج (سیم برنج با کیفیت بالا) و جوشکاری مقاوم کربن دی اکسید (CO2) با دقت بالا انجام می شود. کیفیت جوشکاری عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی می توان باشد.

جوشکاری بر روی قسمتی از کمد فلزی

سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت کمد فلزی

علاوه بر مواردی که گفته شد، عوامل دیگری نیز بر هزینه نهایی کمد بایگانی تاثیر دارند:

تعداد و ابعاد کشوهایی که در کمد طبق سفارش مصرف کننده تعیین می شوند.

کمد ها بیشتر از ورق های فولادی با کیفیت و امنیت بالا ساخته می شود، اما هر مشتری بر اساس نیاز و سلیقه خود می تواند متریال دیگری را برای ساخت کمد انتخاب کند.

برند تولید کننده نیز عاملی است که بر اعتبار محصول می افزاید. در خرید کمد بایگانی فلزی پیشنهاد می کنیم، که از تولید کنندگان معتبر خدمات دریافت کنید تا از کیفیت متریال مصرفی، کیفیت فرآیند ساخت، ایمنی و استحکام محصول نهایی اطمینان خاطر داشته باشید.

نوسانات قیمت ارز در تهیه متریال اولیه و قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

عاملین فروش نیز در قیمت گذاری کمدهای بایگانی نقش دارند.

وضعیت عرضه و تقاضا در بازار نیز فاکتوری مهم در قیمت محصول است.

خرید مستقیم از تولید کننده موجب حذف واسطه ها و کاهش قیمت کمد فلزی خواهد شد.

نمونه ای از کمد بایگانی در دفتر کار

جمع بندی

کمد های بایگانی فلزی چندین ویژگی مهم و منحصر به فرد در مصرف دارند. علاوه بر خصوصیات کاربردی، یک ویژگی آن ها را از سایر کمدهای بایگانی متمایز می کند. قابل انتخاب بودن بسیاری از فاکتور ها همچون ابعاد و نوع طراحی، متریال مصرفی، رنگ و… با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه مشتری یک امتیاز ویژه محسوب می شود.

این فاکتور ها در کیفیت و عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی میتوان باشد. صنایع فلزی مهر تولید کننده ای معتبر در این زمینه بوده و در ساخت تمامی محصولات بایگانی فلزی از متریال درجه یک استفاده کرده و همگی دارای برش صنعتی، جوشکاری ظریف و رنگ کاری با کیفیت هستند.

منابع

livspace,mydecorative

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • واسطه های مثل فرشنده گان این نوع کمد روی قیمت کمد فلزی تاثیر میگذارند؟ آیا مجموع شما واسطه ای دارد؟

بله واسطه ها همیشه نسب به سودی که بر می دارند، روی قیمت تاثیر می گذارند؛ مجموعه صنایع فلزی مهر هیچ گونه واسطه ای ندارد و کالا مورد نظر خود مثل نیمکت مدرسه ، کمد اداری ، کمد رختکن و… بدون واسطه، می توانید مستقیما از کارخانه تهیه کنید

  • دلیل افزایش قیمت کمد بایگانی چیست؟

همانطور که توضیح دادیدم، موارد زیادی روی قیمت این کمد تاثیر میگذارد. مانند تروم، متریال استفاده شده و نسبت به سلیقه مشتری، طبقه ، زخامت ، درب و… به کمد اضافه شود.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0