4 نکته مهم هنگام خرید کمد بایگانی!

دسته بندی :کمد بایگانی, مقالات 18 نوامبر 2022 info@sfmehr.com 232
نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی

هنگام خرید کمد بایگانی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دانستن نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی قبل از اقدام به خرید، برای خریداران این محصول از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است.از آنجایی که در فضاها و سازمان های اداری به دلیل گستردگی مدارک، پرونده ها و اسناد بحث نظم و امنیت بسیار کلیدی و مهم است پس استفاده از کمد بایگانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد و بسیار توصیه می شود.

در این بخش به تمام نکات اصلی و قابل توجهی که برای تجربه یک خرید مناسب و مطمئن نیاز دارید اشاره می کنیم.

برای داشتن یک انتخاب خوب قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، به نیاز خود در استفاده از کمد بایگانی و اینکه چه فضا و مکانی را برای قرار گیری آن در نظر دارید و نوع و مدل کمد بایگانی دقت کنید.

نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی

توجه به قیمت کمد بایگانی هم از نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی می باشد و نکته مهم و قابل توجهی است. عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد فلزی به عوامل گوناگونی مانند متریال و مواد استفاده شده، مدل و طرح و ابعاد کمد بایگانی بستگی دارد.

در فرآیند تولید کمد بایگانی از ورقه هایی با جنس فلز استفاده می گردد که هر کدام از این ورقه ها باید مرغوب و با کیفیت، بدون خوردگی و زنگ زدگی و دارای مقاومت و استقامت زیادی باشند. به همین سبب هر چقدر که ضخامت و کیفیت این ورقه ها بیشتر و بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

همچنین هر چقدر که ابعاد کمد بایگانی افزایش پیدا کند و بسته به مدلی که انتخاب می کنید قیمت آن نیز افزایش می یابد. بنابراین قبل از اینکه ابعاد و اندازه کمد بایگانی و مدل آن را انتخاب کنید از قیمت نهایی و تمام شده آن مطلع باشید.

در ادامه ی این صحبت ها، اگر بخواهیم اصلی ترین و مهم ترین نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی را به شما بگوییم باید به این موارد اشاره کنیم:

نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی

توجه به ابعاد، قبل از خرید کمد بایگانی

در ابتدا نیاز است که قبل از خرید باید به ابعاد و اندازه های کمد بایگانی دقت کنید. برای اینکه بهتر تصمیم بگیرید که چه ابعاد و اندازه ای برای فضا و مکان شما بهتر است باید فضایی که در اختیار دارید را کامل بررسی کنید

مطالب بیشتر: خرید کمد اداری با بهترین قیمت از تولیدی

که هم حجم زیادی از وسائل و اسناد و مدارک را در کمد بایگانی بتوانید جای دهید و هم در استفاده از فضا صرفه جویی کنید و حجم خیلی زیادی را اشغال نکنید تا دکوراسیون و دیزاین اداره و سازمان شما هم زیبا تر شود.

نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی

توجه به لولاهای به کار رفته، قبل از خرید کمد بایگانی

لولا ها تجهیزات و ابزارهای خیلی مهمی هستند که بر روی درب کمد ها نصب می شوند. در واقع لولا ها قطعه هایی هستند که برای اتصال در به کمد های بایگانی مورد استفاده قرار می گیرند.

لولا هایی که درکمد بایگانی به کار رفته است از جمله یراق آلات پرکاربردی است که باید به میزان کیفیت و مرغوبیت آن ها توجه کرد زیرا تاثیر مهمی در کارکرد کمد های بایگانی دارند. لولاها در مدل و طرح های گوناگونی تولید می شوند.

مطالب بیشتر: کمد رختکن فلزی چه مدلهای دارد و قیمت آن چند است؟

لازم است اشاره کنیم که همه در هایی که برای کمد بایگانی ساخته می شوند عملا بدون داشتن لولای مناسب و با کیفیت هیچ کاربرد و کارآیی نخواهند داشت.

نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی

انتخاب رنگ کمد بایگانی

از جمله نکات خرید کمد بایگانی می توان به رنگ آن ها اشاره نمود که موضوع مهمی در بحث دکوراسیون و طراحی داخلی فضا و مکان هاست. کمد بایگانی هر چقدر که فضا و حجم قابل توجهی را در یک مکان اشغال می کند همان اندازه هم در بحث دکوراسیون داخلی اهمیت دارد.

اگر شما بدون توجه به این نکته خرید کمد بایگانی را انجام دهید ممکن است خرید ناموفقی را تجربه کنید به این جهت که ممکن است رنگ انتخابی هیچ ارتباطی با المان ها و رنگ های آن محلی که قرار است کمد بایگانی در آن قرار گیرد نداشته باشد.

بنابراین قبل از خرید حتما تک تک المان ها و موارد به کار برده شده در فضا را مد نظر قرار دهید تا رنگ کمد بایگانی خریداری شده بیشترین هارمونی و هماهنگی را با سالن و فضای شما داشته باشد.

مطالب بیشتر: انواع مدلهای جدید فایل نقشه کشویی فلزی در سال جدید همراه با قیمت آن

دانستن این نکته ضروری است که مهمترین عامل در انتخاب رنگ کمد بایگانی، سلیقه خود شما می باشد. شما متناسب با سلیقه و خواسته ی خود رنگ آن را انتخاب می کنید البته در کنار این مورد مهم باید به فضایی که در اختیار دارید هم توجه کنید و از انتخاب رنگ هایی که فضا را کوچک تر و بد شکل نشان می دهند بپرهیزید.

به عنوان یک توصیه یا راهنمایی لازم می دانیم به شما بگوییم که بهترین گزینه برای رنگ کمد دیواری انتخاب رنگ های خنثی نظیر سفید، طوسی، کرم می باشد تا زیبایی چشم نوازی به فضای اداری یا سازمان و اتاق های شما اضافه کند.

آخرین نکته ای که لازم است در این بخش بدانید این هست که ایجاد تعادل بین رنگ ها را از یاد نبرید و همواره دقت بالایی به این مسئله داشته باشید.

نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی

توجه داشتن به میزان طبقات کمد بایگانی

از مهمترین نکاتی هنگام خرید کمد بایگانی می توان به میزان طبقات یک کمد بایگانی اشاره کرد. اینکه در هنگام خرید به چه تعداد طبقه از کمد بایگانی نیاز دارید بیشتر به فضای سازمان و اداره و به طور کلی مکانی که در نظر دارید بستگی دارد و اینکه چه تعداد و میزان مدارک،پرونده، اسناد و لوازم برای ذخیره و نگهداری دارید.

این موضوع مهم را بدانید که هر گونه فایل و مدارکی که در طبقات کمد بایگانی نگهداری می کنید در گذر زمان به تعداد و حجم آن ها اضافه می شود و ممکن است فایل های بیشتری را در آن طبقات قرار دهید پس اگر هنگام خرید کمد بایگانی فقط به نیاز حال حاضر و فعلی خود نگاه می کند به منزله ی هدر دادن پول و هزینه ی شما است.

مطالب بیشتر: نیمکت مدرسه چه مدلهای دارد و قیمت آن چند است؟

پس حتما ابعاد و اندازه ی مورد نیازتان را به دقت و با حوصله اندازه گیری کنید تا هنگام خرید برای این مسئله به مشکل نخورید. به صورت کلی تعداد طبقات کمد بایگانی به استفاده و نیاز خود شما بستگی دارد و عاملی هست که خود شما تایین کننده آن هستید.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0