با مناسب ترین کمد در دفاتر پیشخوان دولت آشنا شوید!

دسته بندی :مقالات 14 فوریه 2023 info@sfmehr.com 251
مناسب ترین کمد در دفاتر پیشخوان دولت

کمد در دفاتر پیشخوان، یکی از تجهیزات حیاتی هستند. تمام دفاتر تعداد زیادی پرونده و سند را دارا هستند و تمامی این اسناد، حاوی اطلاعات مهمی می باشند. کمد بایگانی و کمد های اداری یک گزینه ایده آل برای نگهداری پوشه ها، زونکن ها و اسناد مهم هستند.

البته مهم نیست در کدام صنعت و یا اداره فعالیت می کنید. شرکت شما هرچه که باشد، برای ذخیره اطلاعات و مدارک مهم، به یک کمد بایگانی احتیاج خواهد داشت. قابلیت هایی نظیر ضد حریق بودن و قفل های مستحکم کمد در دفاتر پیشخوان، امنیت پرونده های شما را افزایش خواهد داد.

استفاده از کمد در دفاتر پیشخوان دولت

یکی از معضلاتی که در ادارات و دفاتر پیشخوان دولت به چشم می خورد، تعداد زیاد پرونده ها و فایل های مهم و اداری است. برای نگهداری از این فایل ها باید از کمد های مخصوصی استفاده کرد که ظرفیت بالایی داشته باشند. از جمله کاربردی ترین کمد ها در دفاتر پیشخوان دولت را می توان کمد های بایگانی دانست.

کمد های بایگانی معمولا از آلیاژ های مختلف فلزی ساخته می شود و به قفل های مستحکمی مجهز است. این امر موجب شده تا این کمد ها گزینه مناسبی برای نگهداری اسناد مهم باشند. جالب است بدانید که امروزه قفسه های داخلی این کمد ها به صورت دوار و چرخشی طراحی می شوند. به همین دلیل ظرفیت این کمد ها افزایش یافته و می توانید پرونده ها و مدارک بیشتری را در آن ها بایگانی کنید.

کمد بایگانی ریلی و بزرگ

دلایلی که شما را به خریداری کمد برای دفاتر پیشخوان ترغیب می کنند

از جمله دلایل محبوبیت کمد بایگانی برای دفاتر پیشخوان دولت را می توان مزایای چشمگیر آن دانست. این کمد ها به صورت سفارشی ساخته می شوند. از این جهت می توانید ابعاد آن ها را متناسب با متراژ دفتر پیشخوان تغییر دهید.

اما معمولا کمد های بایگانی فضای زیادی را اِشغال نخواهند کرد. استفاده از کمد های بایگانی در دفاتر پیشخوان دولت، موجب تقسیم بندی پرونده ها، مدارک و اسناد شده است. از این جهت فرایند دسترسی به پرونده ها و بازیابی اطلاعات سهولت می یابد.

از سوی دیگر می توانید کمد در دفاتر پیشخوان را به صورت ضد حریق سفارش دهید. در این صورت اگر دفتر پیشخوان به آتش سوزی دچار شد، پرونده ها و مدارک مهم سالم خواهند ماند. از دیگر مزایای کمد های بایگانی، می توان به جنس بدنه آن ها اشاره کرد.

 این کمد ها را معمولا با ورقه های آهنی یا فولادی می سازند. کمد های فولادی استحکام و مقاومت بیشتری دارند و برای دفاتر پیشخوان دولت مناسب تر هستند.

برای خرید کمد رختکن فلزی با قیمت مناسب، به صفحه ی خرید کمد رختکن فلزی مراجعه کنید.

کدام مدل کمد در دفاتر پیشخوان دولت مناسب هستند؟

از دیگر دلایل محبوبیت کمد های بایگانی را می توان تنوع گسترده آن ها معرفی کرد. این کمد ها امروزه به دلیل کاربری مختلف، دارای انواع متنوعی هستند. شما می توانید از تمامی مدل های این کمد ها برای دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که برای خریداری این کمد ها در ابتدا باید متراژ دفتر پیشخوان را در نظر بگیرید. سپس نوع پرونده ها و پوشه های بایگانی را مشخص کنید.

کشویی پر از اسناد و پرونده

کمد های بایگانی عمودی

از جمله کمد های بایگانی که در اکثر دفاتر پیشخوان دولت به چشم می خورد، می توان به کمد های بایگانی عمودی اشاره کرد. این کمد ها از قدیمی ترین انواع کمد در دفاتر پیشخوان به حساب می آیند و برای پوشه هایی که به صورت عمودی می ایستند، گزینه ایده آلی هستند.

 از جمله مزایای این کمد ها، این است که فضا بسیار کمی را به خود اختصاص می دهند. کمد های عمودی همچنین با عنوان فایل های اداری نیز شناخته می شوند. استحکام بالا، امکان افزایش و کاهش طبقه ها و … را می توان از دیگر مزیت های این کمد ها در دفاتر پیشخوان، دانست.

بیشتر بخوانید: 3 ترفند نگهداری کمد اداری

کمد های بایگانی افقی

از دیگر انواع کمد های بایگانی که برای دفاتر پیشخوان دولت مناسب هستند، کمد های افقی نام دارند. این کمد ها با عنوان کمد های کشویی نیز شناخته می شوند و ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به دیگر انواع کمد های بایگانی خواهند داشت.

 از این جهت گزینه ایده آلی برای دفاتر پیشخوان با متراژ بالا، به حساب می آیند. این کمد ها همچنین وزن پایینی دارند که این امر، امکان حمل و نقل آن ها را سهولت بخشیده است. توجه به فضایی که کمد های افقی اشغال می‌کنند، شما را در انتخاب مناسب ترین مدل کمد در دفاتر پیشخوان دولت یاری خواهد کرد.

کمدی افقی برای استفاده در ادارات

کمد بایگانی گردان پوشه آویز

یکی دیگر از انواع کمد در دفاتر پیشخوان، کمد های دوار یا گردان با پوشه آویز هستند. این کمد ها از نظر ظاهری به کمد های بایگانی عمودی شباهت دارند. اما طبقات در این کمد ها به صورت دایره ای طراحی شده اند.

 این امر موجب شده تا طبقات حول یک محور عمودی در چرخش باشند. از این جهت دسترسی کارمندان دفاتر پیشخوان به پرونده ها و پوشه ها راحت تر می شود.

جالب است بدانید که استفاده از کمد بایگانی در دفاتر پیشخوان دولت تنها محدود به پرونده ها نیست. بلکه می توانید از این کمد ها برای نگهداری زونکن ها نیز استفاده کنید. کمد های دوار پنج طبقه برای زونکن های معمولی و کمد های دوار چهار طبقه برای زونکن های آویز، مناسب خواهند بود.

کمد در دفاتر پیشخوان با متراژ کوچک

اگر دفاتر پیشخوان دولت فضای کوچکی دارند، بهتر است به سمت خرید کمد اداری با ابعاد کوچک تر استفاده کنید. یکی از بهترین مدل ها برای این دفاتر پیشخوان، کمد های بایگانی پایه ای هستند.

کمد های پایه ای معمولا دو طبقه دارند و مشابه با یک عدد کابینت طراحی شده اند. این کمد ها به راحتی در قسمت زیرین میز کارکنان قرار خواهند گرفت. این امر علاوه بر اِشغال فضای کم، امنیت پرونده ها و اسناد را افزایش می دهد. دلیل این امر، این است که این کمد ها در دید عموم قرار نمی گیرند.

کمد مناسب دفاتر با متراژ کوچک

نتیجه گیری

کمد در دفاتر پیشخوان دولت، یکی از مهم ترین تجهیزات دولتی یا سایر شرکت ها و ادارات است. از این جهت خریداری این کمد ها امری ضروری خواهد بود.

صنایع فلزی مهر، به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین کمد های بایگانی را متناسب با کاربرد مورد نظر خود خریداری کنید. برای سفارش این کمد ها با شماره های مندرج در سایت، تماس بگیرید.

منبع

rackline

Meetco furniture

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • چند نوع کمد بایگانی داریم؟

به طور کلی کمد های بایگانی به دو دسته تقسیم می شوند: کمد های بایگانی عمودی و کمد های بایگانی افقی.

  • کمد بایگانی عمودی چیست؟

این کمدها به صورت عمودی طراحی می شوند و بسیار مستحکم اند. به همین علت فضای کمی را اشغال می کنند و برای دفتر هایی با متراژ کوچک مناسب هستند.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0