استفاده از کمد فلزی در انبار برای دسته بندی وسایل خانه

دسته بندی :مقالات 8 ژانویه 2023 info@sfmehr.com 251
3 کمد فلزی در انبار سفید رنگ

کمد فلزی در انبار یکی از موارد مهم و کاربردی است که از ورقه های فلزی ساخته شده و اغلب در محیط های اداری، آموزشی و ورزشی و حتی در منازل برای دسته بندی وسیله های انبار استفاده می شود.کمدهای فلزی در برابر آسیب های احتمالی مانند آتش سوزی، رطوبت، ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند.

بنابراین اغلب از کمدهای فلزی در نگهداری وسیله شخصی مهم و یا اسناد و مدارک در انبار استفاده می کنند. و چون کمد فلزی در انبار را می توان قفل کرد گزینه امنی برای نگهداری وسیله های مهم به حساب می آیند.

مطالب بیشتر: برای خرید کمد بایگانی می توانید کلیک کنید.

2 عدد کمد فلزی در انبار با 2 درب در بالا و پایین کمد

 لازم به ذکر است که کمدهای فلزی، بسته به محیطی که در آن قرار می گیرد با ضخامت های مختلف ساخته می شود. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در مورد انواع کمدهای فلزی و کاربرد آنها خواهیم داد.

 انواع کمد فلزی در انبار و کاربردهای آن

کمدهای فلزی  به دلیل متریال استفاده شده در آنها انتخاب مناسب تری نسبت به کمدهای چوبی و ام دی اف هستند. کمدهای فلزی کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

کمد ورزشی

کمد رختکن فلزی در باشگاه های ورزشی و یا استخرها  بسیار کاربرد دارند. این کمدها در سایزهای مختلف به صورت ایستاده تعبیه شده اند.داخل کمدهای ایستاده دو قسمت وجود دارد. یک قسمت برای نگهداری کفش ها و قسمت دیگر محلی برای آویز لباسدر نظر گرفته شده است.

کمد اداری و سازمانی

کمد فلزی در انبار ادارات و سازمان ها دارای قفل محکمی می باشد. که برای نگهداری از کیف و لوازم شخصی کارمندان مناسب می باشد.

کمدکارگری

این دسته از کمدها مشابه کمد باشگاه های ورزشی است. به دلیل اینکه لباس های کارگران مدت زیادی داخل محفظه باقی می ماند، روی درب کمدها تهویه ایجاد شده تا هوا به راحتی جریان داشته باشد. از این کمدها در پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی هم استفاده می کنند.

کمد فلزی در انبار 2 درب به رنگ آبی

کمد فلزی در انبار

از کمدهای فلزی در داخل انبارها هم استفاده می شود و از آنها برای دسته بندی وسایل اضافی منزل یا محلی برای نگهداری از مواد غذایی کنسرو شده هم استفاده می کنند.

 نظم و ترتیبی که این کمدها به فضای انباری می دهند. دسترسی را به وسیله های مورد نیاز آسان تر کرده و باعث می شود تا فضای کمتری اشغال شود.

بیشتر بخوانید: استفاده از کمد فلزی برای کتابخانه

طراحی و ساختار کمدهای فلزی

برای ساخت اسکلت کمد فلزی تمامی قطعات، به خصوص لولای درب ها را از نقطه جوش مقاوم دی اکسید کربن و با ظرافت کاری بسیار می سازند. به منظور تامین امنیت بیشتر کمد فلزی در انبار، بر روی درب و در قسمت قفل آن، از ورق های دوبل عرض 12 سانتیمتری استفاده می کنند.

قبل از رنگ کاری ، به روش آبشاری کمدها را چربی گیری و اسید شویی کرده و بعد در کوره خشک می کنند. برای رنگ کردن کمد فلزی از رنگ چکشی، رنگ پودری، الکترو استاتیک استفاده می شود.

 این رنگ ها در برابر خش خوردگی و رنگ آمیزی بسیار مقاوم هستند. رنگ آمیزی کلیه قسمت های داخلی و خارجی کمد به ضخامت 50-40 میکرون و برای رنگ کوره ای 30-20 میکرون می باشد.

کمد 4 درب مشکی که اسناد و مدارک در ان چیده شده است

ویژگی کمد فلزی در انبار

با توجه به کاربرد کمدهای فلزی که پیشتر به آن اشاره کردیم ویژگی های آن را می توان در موراد زیر خلاصه کرد.

1- دسته بندی و ایجاد نظم به محل های نگهداری از اسناد و مدارک به وسیله کمد فلزی، یکی از ویژگی های مهم این محصول می باشد.

2- استحکام بالای این کمدها امنیت آن را هم افزایش می دهد. و در بسیاری از ادارات پلیس برای نگهداری تجهیزات نظامی از آن استفاده می کنند.

3- فایل های فلزی فضای کمتری را اشغال می کنند و در بسیاری از ادارات، مهد کودک ها و آموزشگاه ها به دلیل کمبود فضا و نظم بخشیدن به محیط از کمدها و فایل های فلزی استفاده می کنند.

4- تنوع در طرح، اندازه و رنگ کمد فلزی در انباری، باعث بالا رفتن قدرت انتخاب مشتری می شود.

5- به دلیل استفاده از رنگ های ضد خش، تمیز کردن کمدها بسیار راحت است.

6- این نوع از کمدهای فلزی که دارای محفظه  هستند، می توان با استفاده از مکانیسم های مختلفی قفل کرد. (استفاده از قفل رمز دار و آویز)

مشاهد بیشتر: انواع نیمکت مدرسه در تولیدی صنایع فلزی مهر

چرا از کمدهای فلزی در انبار ادارات و سازمان ها استفاده می شود؟

کمد فلزی محلی امن برای نگهداری اسناد و مدارک، وسایل شخصی، تجهیزات ارزشمند و… در انبار می باشد. در انبار ادارات و سازمان ها برای نگهداری از اسناد مهم از کمدهای فلزی استفاده می کنند تا بایگانی ها در معرض آسیب قرار نگیرند .

 اتاق های بایگانی یکی از قسمت های مهم هر شرکتی می باشد. که در آن اسناد و اطلاعات با دقت حفظ می شود. کمد فلزی در انبار قابلیت این را دارد. که علاوه بر دسته بندی، کاغذها وگاهی هم سی دی های اطلاعات را به دور از آسیب حشرات موذی و نورخورشید نگهداری کند.

این محصولات به اصطلاح، جعبه های فلزی در هنگام بروز حوادثی مانند سیل و رطوبت، زلزله و آتش سوزی به عنوان محفظه ای مقاوم عمل می کنند.

3 عدد کمد فلزی در انباری طوسی رنگ

جمع بندی

 همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم کمد فلزی در انبار گزینه ای مناسب برای استفاده در گاراژها، زیرزمین ، بیمارستان ها و … می باشند. شرکت های بسیاری در زمینه تولید کمدهای فلزی در بازار ایران فعالیت دارند.

 یکی از شرکت های موفق در تولید کمدهای فلزی؛ شرکت صنایع فلزی مهر می باشد. که توانسته تا به امروز برای تعداد بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ محصولات متنوعی تولید کند.

تولید محصولات با کیفیت و متنوع یک سمت و جلب رضایت مشتریان در سمتی دیگر، باعث شده تا شرکت های انگشت شماری بتوانند در راس تولید این محصولات قرار بگیرند.

منبع

nationalhomestore

صنایع فلزی مهر

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0