4 عامل کیفیت کمد بایگانی فلزی که نمی‌دانید!

دسته بندی :کمد بایگانی, مقالات 16 نوامبر 2022 info@sfmehr.com 289
کیفیت کمد بایگانی فلزی

کیفیت کمد بایگانی فلزی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت کمد بایگانی فلزی به عوامل متعدد و زیادی وابسته است. فاکتورهایی که تعیین کننده کیفیت کمد بایگانی هستند شامل نحوه ساخت، نحو جوش دادن، کیفیت فلز، کیفیت لولاها و … می‌باشند.

اهمیت کمد بایگانی فلزی از جمله ملزومات اصلی و مهم ادارات و سازمان ها می‌باشد. فرقی نمی‌کند که شما قرار است  برای اولین بار اداره یا دفتر خود را طراحی کنید یا اینکه اصلا به دنبال بازسازی اداره خود هستید در هر حالت استفاده از کمد بایگانی برای شما ضروری است.

از آنجایی که روزانه با حجم زیادی از اوراق، اسناد مدارک و اطلاعات زیاد کارکنان و موارد دیگر سر و کار خواهید داشت نمی‌توانید نیاز به کمد بایگانی را نادیده بگیرید.پس از اینکه تصمیم به خرید کمد بایگانی می‌گیرید باید به نکات زیادی دقت کنید. یکی از این نکات کیفیت کمد بایگانی می‌باشد.

برای خرید کمد بایگانی فلزی می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کمد بایگانی که شما برای اداره خود خریداری و تهیه می‌کنید در جنس ها و انواع گوناگون و مختلفی تولید و مونتاژ می‌شود. یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع کمد بایگانی، جنس فلزی می باشد.

کیفیت کمد بایگانی فلزی

کمد بایگانی فلزی معمولا از قبل مونتاژ می‌گردد، و این به معنی است که شما بعد تهیه کمد بایگانی نیازی به کنار هم قرار دادن قطعات آن ندارید. بنابراین باید نکاتی هنگام خردید کمد بایگانی اعمم از کیفیت قطعات و نحوه ساخت کمد مطمئن شوید.

کیفیت مواد اولیه در ساخت کمد بایگانی بسیار اهمیت دارد.اگر متریال و قطعات اولیه کیفیت زیاد بالایی نداشته باشند در فرآیند هایی مثل باز و بسته کردن درب کمد به مرور دچار خرابی و فرسودگی می‌شوند.

متداول ترین متریالی که در ساخت کمد بایگانی استفاده می‌شود شامل فلز و چوب است، هر چند گاهی از موادی مانند  MDFهم در ساخت کمد بایگانی استفاده می‌شود که هر درجه ی کیفیت و مرغوبیت هر کدام با دیگری تفاوت دارد.

در اینجا پیشنهاد ما به شما استفاده از کمد بایگانی از جنس فلز می‌باشد. زیرا کیفیت کمد بایگانی که از جنس فلز ساخته می شود به مراتب از بقیه انواع بالاتر است و دوام و طول عمر طولانی تری دارد.

در ادامه به توضیح مفصل و کامل تری در خصوص عوامل تعیین کننده ی کیفیت کمد بایگانی می پردازیم.

کیفیت کمد بایگانی فلزی

نحوه ساخت کمد بایگانی فلزی

برای ساخت و تهیه ی کمد بایگانی فلزی در ابتدا با توجه به سایز و ابعادی که برای کمد بایگانی مشخص شده، ورقه های خام از جنس فلز تهیه می‌شود.

در وهله ی بعدی از محل ها و قسمت هایی که باید بری بدنه ی اصلی و درب های کمد بایگانی فلزی در نظر گرفته شود ورقه های فلزی برش می‌خورد و خم می شود. بعد توسط نقطه جوش ورقه هایی که برش خورده شده را در محل مشخص خودشان جوش می‌زنیم.

مطالب بیشتر : خرید کمد اداری با بهترین قیمت و بصورت مستقیم از تولیدی

به نسبت ابعادی که در نظر گرفتیم، ورق ها را برای درب های کمد برش و جای قرار گیری قفل می زنیم. پسس لولا ها را به در و بدنه ی اصلی کمد بایگانی نصب می کنیم.

پس از انجام همه ی این مراحل کمد بایگانی وارد مرحله ی رنگ آمیزی می شود پس از اتمام این مرحله در نهایت قفل های کمد بایگانی فلزی را در قسمت مشخص قرار گیری قفل نصب می‌کنیم.

کیفیت کمد بایگانی - صنایع فلزی مهر

نحوه جوش دادن کمد بایگانی فلزی

نحوه جوش دادن کمد بایگانی فلزی تعیین کننده <strong>کیفیت کمد بایگانی است. زیرا در محل اتصال درب ها به کمد باید کیفیت جوش دادن بالا باشد تا به مرور دچار خرابی و فرسودگی نشود.

به صورت کلی از آن جایی که اتصالات داخلی کمد بایگانی به صورت جوشکاری است اگر با کیفیت و درستی انجام پذیر تضمینی بر دوام و استحکام کمد بایگانی فلزی می باشد.

جنس، کیفیت و ضخامت فلز به کار رفته در کمد بایگانی فلزی نقش مهمی در تعیین <strong>کیفیت کمد بایگانی دارد. شما اگر می خواهید کمد بایگانی خود را به در مدت زمان بیشتری استفاده کنید و طول عمر آن را افزایش دهید باید در هنگام تهیه و خرید یک کمد بایگانی فلزی مرغوب به کیفیت فلزی که در آن استفاده شده دقت داشته باشید.

مطالب بیشتر : کمد رختکن فلزی چه مدلهای دارد و قیمت آن چند است؟

به کار گیری ورق درجه یک و مرغوب باعث می شود سطح کمد بایگانی بدون موج و هر گونه خطوط صافی تولدی شود و کاملا یک دست و با کیفیت باشد. معمولا در ساخت کمد بایگانی از ورق های فلزی روغنی که از ورق سیاه تولید می شوند استفاده می گردد.

این ورقه های روغنی از میزان کربن کمتری به نسبت ورقه های سیاه دارند که این مسئله باعث افزایش کیفیت فلز کمد بایگانی می گردد.

کیفیت کمد بایگانی - صنایع فلزی مهر

&lt;/p&gt; <h2>کیفیت لولا های کمد بایگانی فلزی</p>

لولا ها یکی از مهم ترین قسمت ها و قطعات  تشکلی دهنده ی کمد بایگانی به حساب می‌آیند. لوله ها در اصل نقش باز و بسته کردن درب کمد بایگانی در زاویه های مختلف ( اغلب 90 درجه) را ایفا می کنند، از این رو کیفیت آن ها در فرآیند ساخت کمد بایگانی از اهمیت بالایی برخوردار است که حتما باید به آن توجه کرد.

در کمد بایگانی فلزی در همان موقع که بدنه اصلی کمد بایگانی به یکدیگر جوش می‌‌خورند لولاهای مورد نیاز برای در کمد بایگانی نیز توسط جوشکاری به یکدیگر جوش می‌خورند و درب ها به بدنه ی کمد متصل می شوند.

قرار دادن لولاهای بی صدا و باکیفیت در کمد بایگانی از فاکتور های مهم کیفیت کمد بایگانی است.

مطالب بیشتر: خرید کمد انتظامی بصورت مستقیم از تولیدی و بدون واسطه

عواملی که در تعیین کیفیت لولا های به کار رفته د رکمد بایگانی نقش دارند متعدد است. یکی از این عوامل پمپ به کار رفته در لولا است. جنس پمپ امکان دارد از جنس فلز ، پلاستیک یا برنج باشد .

میزان و مقدار رگلاژ عامل بعدی در تعیین کیفیت لولا می‌باشد. عامل سوم جنس بدنه ی لولا است که به میزانی که بدنه ی لوله ضخامت بیشتری داشته باشد و به نوع یسنگین تر باشد کیفیت آن بهتر و بالا تر می‌رود.

<p>در انتخاب لولای با کیفیت باید به پارامتر هایی مثل وزن درب، نوع لولا و طرح سازه، عرض، طول و ضخامت لولا هم دقت بالایی داشته باشید تا یک لولای کاملا با کیفیت در ساخت کمد بایگانی فلزی خود قرار دهید.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0