بیشترین کاربرد کمد رختکن فلزی در کجاست؟

دسته بندی :مقالات 26 فوریه 2023 info@sfmehr.com 197
کاربرد کمد رختکن فلزی

بیشترین کاربرد کمد رختکن فلزی در کجاست؟

کاربرد کمد رختکن فلزی، به دلیل استقامت بالا و وزنی سبک، زیاد است. این کمد ها پیوسته، مورد توجه قرار داشته و به مراتب از موارد استفاده بیشتری نسبت به دیگر کمد ها با سایر متریال، برخوردار می باشند. کمد رختکن فلزی در انواع و رنگ های متنوعی تولید شده و از امکانات خاصی، برخوردار است.

سوالی که مطرح می شود آن است که متریال استفاده شده در کمدها و رختکن فلزی از چه جنسی می باشد؟ در پاسخ این سوال باید گفت، کمدهای فلزی اغلب از جنس فولاد می باشند. این نوع از فولاد، گالوانیزه نام دارد که در واقع همان فولاد مقاوم در برابر آب است.

کمد فلزی نوعی کمد بایگانی است که در انواع گوناگون چهار درب، شش درب، نه درب یا پانزده درب، تولید می شود. کمدهای فلزی، را با توجه به نوع استفاده و محل استقرار آن در انواع طرح و رنگ، تولید می نمایند که لازم است با توجه به کاربرد آن، چیدمان و فضای مورد استفاده، نوع مورد نظر را خریداری نمود.

 از این رو بر آن شدیم در این مقاله به بررسی کاربرد کمد رختکن فلزی پرداخته و بیان داریم که بیشترین کاربرد این کمد ها در کجاست.

کمد هایی فلزی

کمد باشگاهی

در پاسخ به این سوال که بیشترین کاربرد کمد رختکن فلزی در کجاست، باید دانست، در خرید انواع کمد و رختکن فلزی، توجه به اندازه کمد از اهمیت بالایی، برخوردار است، به عنوان مثال، کمد باشگاهی می بایست، برای جای دادن کیف، کفش و لباس های مراجعین از اندازه کافی، برخوردار باشد.

 علاوه بر این موضوع، داشتن چوب لباسی، از مزیت های یک کمد باشگاهی محسوب می شود. به علاوه کیفیت قفل کمد نیز از اهمیت بالایی، برخوردار است، بنابراین شایسته است در خرید رختکن فلزی به این مهم، توجه کافی نمود.

بیشتر بخوانید : 3 دلیل خرید کمد رختکن فلزی برای باشگاه ها

مورد بعدی از امکانات بسیار مهم در رختکن فلزی، سیستم تهویه مناسب در آن می باشد. سیستم تهویه موجود در رختکن فلزی به معنای دریچه و مسیر مناسبی برای عبور هوا به داخل کمد می باشد.

کمد های فلزی برای استفاده در استخر

کمد استخری

کمد های استخری از دیگر انواع رختکن فلزی محسوب می شوند. همانطور که از نام این گونه کمد، پیداست، از آن در استخرها، استفاده می شود. کمد های استخری نیز شباهت زیادی به کمدهای باشگاهی دارند.

بنابراین در انتخاب اینگونه از کمدها نیز همچون کمد باشگاهی، می بایست به کاربرد کمد رختکن فلزی بسیار توجه نمود. این کمد های استخری از ویژگی هایی همچون فضای کافی برای جای دادن کیف، کفش و البسه و همینطور کیفیت سیستم تهویه و قفل در آن، برخوردارند.

برای خرید کمد های اداری فلزی، می توانید به صفحه خرید کمد اداری مراجعه کنید.

کمد کارگاهی

کمدهای کارگاهی که نوع دیگری از رختکن فلزی بوده و در کارگاه ها یا کارخانه ها، مورد استفاده قرار می گیرد. اینگونه از کمدها برای حفظ وسایل شخصی کارکنان، استفاده می شوند. بنابراین به نظر می رسد می بایست از فضای بیشتری نسبت به سایر انواع کمدهای فلزی برخوردار باشند.

 علاوه بر این، به قفل و امنیت این نوع از کمد نیز باید توجه بیشتری نمود.

کمد های کارگاهی برای استفاده در کارگاه ها

کمد پرسنلی

نوع آخر از کمدهای فلزی که در مقاله حاضر مورد بررسی قرار گرفته است، کمدهای پرسنلی می باشند که کاربرد کمد رختکن فلزی پرسنلی، در ادارات، بیمارستان ها یا دانشگاه ها بوده و در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کمدهای فلزی این امکان را برای کارمندان فراهم می آورد تا وسایل شخصی خود را در آن، محفوظ نمایند. بنابراین کارمندان می توانند کیف، تلفن همراه یا غذای خود را در آن نگه داری نمایند.

درج برچسب یا لیبل از دیگر امکاناتی است که می توان، برای کمدهای پرسنلی، قرار داد تا کمد اختصاصی هر یک از کارکنان و کارمندان، مشخص باشد. به علاوه، کمدهای شفاف، نوع دیگری از کمدهای پرسنلی هستند که برای جلوگیری از قرار دادن اقلام غیر مجاز، مورد استفاده، قرار می گیرند.

کمد رختکن برای استفاده در باشگاه

کلام پایانی

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که بیشترین کاربرد کمد رختکن فلزی در کجاست. پس از بررسی انواع کمدهای فلزی و کاربرد آن، لازم است به ذکر سایر نکاتی که باید حین خرید این نوع از کمد ها مورد بررسی قرار داد، بپردازیم.

 یکی از مهمترین نکات در خرید کمدهای فلزی بررسی جنس و کیفیت متریال استفاده شده در کمد می باشد. علاوه بر این، بهتر است، فاصله کفه کمد تا زمین به حد کافی بوده تا هنگام شستشوی زمین، فرسوده نشده و عمر آن، کاهش نیابد.

قیمت کمدهای فلزی نیز می تواند بر اساس نوع رنگ استفاده شده برای بدنه کمد، ضخامت بدنه کمد یا رختکن فلزی و همچنین کاربرد کمد رختکن فلزی و امکانات موجود در آن همچون چوب لباسی، مکانیزم تهویه برای گردش هوا، لیبل شخصی کارکنان و قفل درب، متفاوت باشد.

صنایع فلزی مهر، به عنوان تولید کننده ای با سه دهه فعالیت در این زمینه، آماده ارائه خدمت به شما مشتریان عزیز است. شما می توانید کمد مورد نیاز خود را ابعاد و رنگ دلخواه سفارش دهید.

سوالات متداول

  • کمد رختکن کارگری چیست؟

کمد رختکن کارگری، کمدی است فلزی که دارای چوب لباسی و جاکفشی بوده و در مکان های کارگاهی قرار دارد. این کمد ها برای لباس و وسایل شخصی کارگران عزیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کمد رختکن فلزی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این کمد ها در باشگاه ها، استخر ها، ادارات و بیمارستان ها، مکان های صنعتی و کارگاهی استفاده می شود.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0