بررسی کمد پرسنلی فلزی

دسته بندی :مقالات 31 دسامبر 2022 info@sfmehr.com 205
بررسی کمد پرسنلی فلزی

کمد پرسنلی فلزی به دلیل بادوام بودن آن، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از کمد لباسی فلزی در بازار وجود دارد؛ اما هر کدام عملکرد مشابهی را ارائه می‌دهند. در واقع فضایی امن که قفل شود را برای دارایی‌های افراد فراهم می‌کنند. کمد لباسی فلزی معمولاً دارای محفظه ای هستند که می توان آن را با استفاده از مکانیسم های مختلفی قفل کرد. در ادامه با این نوع از کمد ها بیشتر آشنا می شوید.

انواع کمد فلزی

انواع مختلفی از کمد پرسنلی فلزی در بازار وجود دارد که هر نوع با توجه به کارایی آن، طراحی منحصر به فردی شده است. طرح‌های کمد فلزی شامل کمدهای فلزی استاندارد، قفسه‌های فلزی دارای هواکش، قفسه‌های فلزی شفاف و قفسه‌های دنده فلزی با دسترسی باز است.

به طور مثال کمدهای دارای تهویه با هدف ایجاد حداکثر تهویه طراحی شده اند. در حالی که قفسه های پرسنلی فلزی استاندارد حریم خصوصی بیشتری را فراهم می کنند. کمدهای فلزی شفاف به کارکنان این امکان را می دهند که به وضوح داخل کمدها را ببینند تا اقلامی که نباید در آنجا باشند تشخیص داده شوند. کمدهای با دسترسی باز، دسترسی آسان را به همراه فضای قابل توجهی برای وسایل حجیم فراهم می کنند.

تصویر برسی کمد کمد پرسنلی فلزی

 

کمد پرسنلی فلزی

با کمد های پرسنلی فلزی، به کارمندان خود مکانی امن برای نگهداری اقلام شخصی بدهید. صنایع فلزی مهر مجموعه عظیمی از کمدهای فلزی کارمندان را ارائه می دهد که مطمئناً مطابق با نیازهای شما هستند.

انواع مدلهای کمد بایگانی همراه با قیمت خرید کمد بایگانی از تولیدی صنایع فلزی مهر

کمدهای فولادی ما دارای 2 تا 24 در هستند و با استفاده از آن ها می توان به راحتی مکانی امن برای نگهداری وسایل شخصی کارمندان ارائه داد. رستوران ها، انبارها و ادارات می توانند از داشتن کمد پرسنلی فلزی سود زیادی ببرند. این کمد ها این آرامش خاطر را برای کارکنان شما فراهم می کنند که وسایل شخصی آن ها سالم و در امنیت هستند.

ویژگی انواع کمدهای شخصی

کمدهای فلزی کارمندان، برای نگهداری گوشی، ناهار و کیف دستی طراحی شده اند. امنیت و حفظ حریم خصوصی در کمد پرسنلی فلزی بسیار مهم است؛ بنابراین با انواع مختلف قفل داخلی عرضه می شوند. برخی از این کمد ها دارای یک میله داخلی برای آویزان کردن لباس ها هستند. با کمدهای فلزی اداری مکانی را برای کارمندان خود فراهم کنید تا وسایلشان را در حین کار ایمن نگه دارند. اتاق های استراحت و مکان های مشترک، محل مناسبی برای قرارگیری کمد های فلزی هستند.

  • کمدهای فولادی 1،2 تا 24 در
  • فولاد ملایم (مناسب برای ادارات) یا لاشه فولادی گالوانیزه (برای اتاق های مرطوب و سالن های ورزشی).
  • طراحی تهویه شده برای گردش هوا.
  • دو گزینه قفل به صورت استاندارد.
  • رنگ ضد باکتری به صورت استاندارد.
  • در عرض و عمق و ارتفاع استاندارد.
  • همراه با قفسه ها و قلاب های داخلی (بسته به واحد).
  • لیبل (برچسب) یکپارچه برای کمدهای شخصی.

تصویر برسی کمد کمد پرسنلی فلزی

جنس کمد پرسنلی فلزی چیست؟

اکثر کمدهای فلزی با استفاده از فولاد نرم در محیط های کاری یا فولاد گالوانیزه (مقاوم در برابر آب) برای اتاق های مرطوب در سالن های ورزشی ساخته می شوند. این ماده بسیار بادوام است و تا سال ها بدون مشکلی کار می کند. این کمد ها را می توان به راحتی رنگ آمیزی کرد.

مدلهای جدید نیمکت مدرسه در سال جدید همراه با لیست قیمت آن

از چه قفل هایی می توان در کمد های پرسنلی فلزی استفاده کرد؟

برای حفظ حریم شخصی کمد پرسنلی فلزی معمولاً از قفل های معمولی استفاده می شود. در بسیاری از کمدها می توان از قفل های توکار، ترکیبی و الکترونیکی نیز استفاده کرد.

چرا در برخی از انواع کمدهای فلزی دریچه تهویه هوا می سازند؟

تهویه یکی از جنبه های ضروری طراحی قفسه است زیرا دریچه ها اجازه می دهند هوا آزادانه در قفسه ها جریان یابد و رطوبت و بو به حداقل برسد. همچنین طراحی تهویه شده برای خنک نگه داشتن وسایل شخصی یا وسایل الکتریکی است.

تصویر برسی کمد کمد پرسنلی فلزی

کاربرد های کمد پرسنلی

کمد پرسنلی فلزی برای کاربردهای مختلفی مانند کمدهای کارمندی، کمدهای مدرسه، کمدهای دانش آموزی، کمدهای رستوران، کمدهای مراقبت روزانه، کمدهای استخر، کمدهای سالن بدنسازی، کمدهای باشگاه های کشور، کمدهای آتش نشانی، کمد انتطامی پلیس، کمدهای آپارتمانی و کمدهای خانه استفاده می شوند.

کمدهای صنایع فلزی مهر، در ابعاد مختلف برای پاسخگویی به نیازهای شما ساخته شده اند. از سالن‌های ورزشی و امکانات ورزشی گرفته تا مراکز بهداشتی، پزشکی و ادارات پلیس، با طراحی با کیفیت و با دوام در رنگ بندی برای رفع نیازهای شما ساخته می شوند.

کمدهای ورزشی فلزی

کمدهای فلزی با دسترسی آزاد و شفاف برای اتاق‌های رختکن ورزشی ایده آل هستند. این نوع کمد ها برای بازیکنان قابلیت دسترسی آسان و حریم خصوصی را فراهم می‌کنند. همچنین ورزش‌هایی مانند بسکتبال، فوتبال و تیم بیسبال به فضای بیشتری برای لباس و تجهیزات نیاز دارند.

چرا از کمدهای فلزی صنایع فلزی مهر استفاده کنیم؟

در ادامه دلایلی از لزوم استفاده کمد پرسنلی فلزی را خواهیم دید.

ظرفیت بزرگ

کمد پرسنلی فلزی می تواند تمام فضای مورد نیاز برای ایمن کردن وسایل کارمندان یا خانه را فراهم کند.

محافظت کامل در حمل و نقل

در بسته بندی و ارسال کمد های فلزی صنایع مهر دقت زیادی شده، همچنین اقداماتی محافظتی جهت به حداقل رساندن آسیب پانل ها در طول حمل و نقل تدبیر شده است.

طراحی منحصر به فرد

طراحی تهویه مناسب، گیره برچسب کارت روی هر درب و مجهز بودن به یک سیستم قفل مستقل در هر درب از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

کارایی

 کمدهای فلزی می توانند در دفتر، خانه، مدرسه، ورزشگاه، گاراژ، زیرزمین اتاق ابزار، بیمارستان، انباری و هر گوشه ای برای نگهداری اقلام کارمندان یا سازمان ها استفاده شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین کمد بایگانی برای تامین اجتماعی چه نوع کمدی است؟

تصویر برسی کمد کمد پرسنلی فلزی

جمع بندی

در این مقاله با ویژگی، جنس و کارایی کمد پرسنلی فلزی آشنا شدید. برای خرید با مناسب ترین قیمت باید بدون واسطه خرید کنید. صنایع فلزی مهر با بیش از 15 سال سابقه در تولید انواع کمد های دیواری در ابعاد مختلف همراه شما خواهد بود.

منبع

Lyonworkspaceflexiformlockers

صنایع فلزی مهر

سوالات متداول

  • مکانیسم تهویه هوا با برق مانند هواکش های صنعتی یا با ورود خروج هوا انجام می شود؟

تهویه هوا با ورود و خروج هوا در کمد پرسنلی فلزی صورت می گیرد، اما به درخواست مشتری می توان سیستم هواکش برقی هم نصب کرد.

  • آیا می توانید کمدی بدون قفسه و کشو داخل کمد خالی باشد بسازید؟

اگر در خواست سفارش بالا باشد طرح داخلی کمد با طراح دلخواه شما ساخته می شود.

آواتار info@sfmehr.com
info@sfmehr.com

صنایع فلزی مهر را در اینستاگرام دنبال کنید: ورود به پیج اینستاگرام

مقالات مرتبط:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام در کامنت خود استفاده کرده باشید تایید نمی شود.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0